پیام تسلیت سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در پی درگذشت جانبارجنگ تحمیلی زنده یاد اسماعیل محمودزاده
پیام تسلیت سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در پی درگذشت جانبارجنگ تحمیلی زنده یاد اسماعیل محمودزاده
اینجانب به نمایندگی از کارکنان مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد ، درگذشت جانباز سرافراز زنده یاد اسماعیل محمودزاده را به جناب آقای دکتر محمودزاده رئیس محترم هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و بیت محترم آن عزیز سفرکرده تسلیت عرض می‌نمایم

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمددر پیامی درگذشت بسیجی و جانباز سرافراز انقلاب، زنده یاد اسماعیل محمودزاده را به رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد ، سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد  در پیامی ضمن ابراز همدردی با رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، درگذشت بسیجی جانباز و برادر ایشان را تسلیت گفت.
در متن این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
خبر تلخ درگذشت برادر بسیجی و جانباز گرانقدر، مرحوم مغفور اسماعیل محمود زاده که با ایمان، صبر و بردباری سالهای پربرکت عمر خویش را در مسیر خدمت به کشور و مردم صرف کردند، موجب تالم و تاسف اینجانب گردید.

بدون شک عزت و اقتدار ایران عزیز مرهون ایثار و از خودگذشتی جانبازان سرافرازی است که بر سر پیمان خود با مردم ماندند و در راه حفظ وحراست  ارزش‌های  انقلاب از هیچ کوششی دریغ ننمودند.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد ، درگذشت جانباز سرافراز را به جناب آقای دکتر محمودزاده رئیس محترم هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و بیت محترم آن عزیز سفرکرده تسلیت عرض می‌نمایم .

ازخداوند منان برای تمامی بازماندگان صبر جمیل و برای آن مرحوم علو درجات و همنشینی با شهیدان همرزمش را خواستارم.
روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

سید محمد هادی امیری

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد