پیام تسلیت سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت درگذشت سرتیپ پاسدار،سیدمحمد حجازی
پیام تسلیت سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت درگذشت سرتیپ پاسدار،سیدمحمد حجازی
درگذشت شهادت گونه سردار دلاور دفاع مقدس " سردارسرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین زاده حجازی " را به نمایندگی از کارکنان وبسیحیان مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمدبه محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، خانواده معزز، آحاد پاسداران رشید انقلاب اسلامی و مردم غیور و فهیم ایران تسلیت عرض می نماییم.

فرباد جنوب :سید محمد هادی امیری  ،مدیرمخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت سرتیپ پاسدار،سیدمحمد حجازی صادرنمودند.
متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت شهادت گونه سردار دلاور دفاع مقدس ” سردارسرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین زاده حجازی ” را به نمایندگی از کارکنان وبسیحیان مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمدبه محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، خانواده معزز، آحاد پاسداران رشید انقلاب اسلامی و مردم غیور و فهیم ایران تسلیت عرض می نماییم.

این سردار مجاهد در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های بلند دینی، ملی و انقلابی این سرزمین به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس تا خدمت درلباس مقدس پاسداری و تامین امنیت کشور عزیزمان ایران به عنوان جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، مجاهدت‌های الهام‌بخش و ماندگاری را به جای گذاشته است که بی تردید می‌تواند راهنمای پاسداران انقلاب و مدافعان سلحشور و بصیر میهن اسلامی برای پیش برندگی به سوی قله های افتخار، عزت، عظمت وشرافت قرار گیرد.

بر روح پرفتوح آن سردار شجاع و با اخلاص درود می فرستیم و از درگاه باری تعالی برای او رضوان و جنت الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای یادگاران و همرزمان مصمم و راستین آن سردار ارجمند اراده ،ثبات قدم و توفیق در مسیر جهاد فی سبیل الله و وفاداری و فداکاری در خیمه ولایت و سربلندی و سرافرازی ایران عزیز، طلب می کنیم.

سید محمد هادی امیری

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد