پیام تسلیت سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت  فرا رسیدن ماه محرم
پیام تسلیت سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت  فرا رسیدن ماه محرم
اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت عرض می نمایم

به گزارش فریاد جنوب و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد ، در متن پیام سید محمد هادی امیری ِآمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاه»

واقعه عاشورا کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل است که آثار آن در تمام ابعاد تاریخ شیعه و زندگی آزادگان و آزاداندیشان جهان مشهود است.
محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی، ماه حماسه، شجاعت و جوانمردی و ماه ظلم ستیزی و مبارزه با ذلت است.
ماهی است که الفبای آن فداکاری، جانبازی، خلوص و خدامحوری می باشد. محرم که می‌شود جان‌های بیقرار با احساسی شگفت در خود می‌شکنند و اشک‌ها، این یاوران همیشگی لحظه‌های غبار آلود، آماده می‌شوند تا ببارند.
اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت عرض نموده و از خداوند منّان می خواهیم که:
دلهایمان را به نور قرآن و ایمان روشن فرماید و خانواده بزرگ مخابرات و خدمتگزاران به انقلاب و اسلام را در پناه خویش حفظ و مدیران و کارکنان مخابرات منطقه را در انجام رسالت و وظیفه خطیری که به‌عهده گرفته‌اند، موفق و سربلند نماید

  • نویسنده : سید داود موسوی منش