پیام تسلیت سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد به خانواده البرز  زارعی
پیام تسلیت سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد به خانواده البرز  زارعی
بدون شک علاوه بر این اندوه، مرگ قهرمانانه و پرافتخار زنده یاد البرز زارعی درس بزرگی برای تمامی ما در فداکاری و احساس مسؤولیت در برابر محیط زیست است

به گزارش فریادجنوب :سید محمدهادی امیری سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد در پیامی مرگ شهادت گونه ی البرز زارعی را که در عملیات اطفاء حریق خائیز ، دچار سوختگی شده بود ومتاسفانه پس ازتحمل درد ورنج ناشی از سوختگی  به دیار باقی شتافت، تا اولین مرگ شهادت گونه در راه اطفاء حریق استان باشد ،به خانواده داغ دیده و طبیعت دوست کشور تسلیت گفت .

براساس این گزارش متن پیام بدین شرح است :

واذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون
مشیت شگفت‌آور خداوندی بر این تعلق گرفته که همواره سینه بی‌آلایش بندگان برگزیده ی خویش را با آزمون های شگرف، آماجگاه تیر رنج های روانکاه سازد
شنیدن خبر مرگ شهادت گونه البرز زارعی کوهنورد هم استانی آن جوان رعنای دیار غیرت و مردانگی ، مدافع طبیعت که در راه مبارزه با آتش جنگل و مراتع زاگرس جانانه جنگید تا با سوختن خود ازسوخته شدن  بلوطهای زاگرس که یادگاران سرافرازی واستقامت مردمان دیارمان بود،جلوگیری کرد.

بدون شک علاوه بر این اندوه، مرگ قهرمانانه و پرافتخار این عزیز درس بزرگی برای تمامی ما در فداکاری و احساس مسؤولیت در برابر محیط زیست است.
از درگاه خداوند برای آن مرحوم  طلب مغفرت ورحمت الهی و برای بازماندگان و خانواده داغ دیده صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

سید محمد هادی امیری

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد