پیام تسلیت شهردار یاسوج به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع)
پیام تسلیت شهردار یاسوج به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع)

نستهن مقدم شهردار یاسوج طی پیامی سالروز شهادت امام جواد (ع) را تسلیت گفت. به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج متن پیام به شرح ذیل است: امام جواد(ع) «جود» قطره ای بود در پیشانی بلندش و «علم» غنچه ای بود از گلستانِ وجودش و «حلم» گوهری بود از گنجینه فضایلش […]

نستهن مقدم شهردار یاسوج طی پیامی سالروز شهادت امام جواد (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج متن پیام به شرح ذیل است:

امام جواد(ع) «جود» قطره ای بود در پیشانی بلندش و «علم» غنچه ای بود از گلستانِ وجودش و «حلم» گوهری بود از گنجینه فضایلش وی خورشید فضیلت را رویاند و خود نیز فروزان تر از خورشید تابید و درخشید.

علم و احاطه حضرت امام جواد (ع) بر مسائل فقهی، تفسیری و عقیدتی یکی از مهمترین عوامل موثر در حفظ دین مبین اسلام بود و ایشان در خفقان حکومت عباسی با برگزاری جلسات مناظره و مباحثه به ترویج احکام الهی و آموزه های قرآنی پرداخته و در تبیین نظام ولایی به عنوان نظام کامل قرآنی در حوزه سیاسی عملکردی بی نظیر داشتند.

اینجانب فرارسیدن سالروز شهادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، مظهر جود و سخا حضرت امام جوادالائمه (ع) را به تمامی مسلمانان جهان تسلیت عرض می کنم، امید است که در سایه الطاف الهی و با تأسی به آن امام همام، خود را به زیور علم و ایمان بیاراییم و کسب معرفت و دانش را سرلوحه برنامه‏ زندگى خویش در عرصه های گوناگون فردی و اجتماعی قرار دهیم.

  • نویسنده : رضا قهرمانی فر