پیام تسلیت غلام محمد زارعی به مناسبت درگذشت زنده یاد علی خواجوی
پیام تسلیت غلام محمد زارعی به مناسبت درگذشت زنده یاد علی خواجوی
خبر درگذشت فرهنگی فرهیخته و معلم نیکونام "زنده یاد علی خواجوی " موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. او که از جمله شخصیتهای مصلح و مورد احترام مردم استان کهگیلویه وبویراحمد بود همواره با مجاهدت و تلاش در مسئولیتهای انسانی و اجتماعی برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد؛ کوشش و تلاش وصف ناپذیری داشت ؛ که بدون شک فقدان او به سختی جبران خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب؛ استاد علی خواجوی رئیس مجمع اصلاح طلبان  استان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۱ تیرماه سال یکهزار و چهارصد بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهید جلیل یاسوج دار فانی را وداع گفت .

به همین  مناسبت ، حاج غلام محمد زارعی نماینده سابق  مرکز استان  با ارسال پیامی  درگذشت این چهره بزرگ اندیش ، اخلاق‌مدار ،متواضع، مردمی،سیاستمدار و پاکدست استان را به خانواده معززخواجوی  و کلیه دوستداران آن مرحوم تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

خبر درگذشت فرهنگی فرهیخته و معلم نیکونام “زنده یاد علی خواجوی ” موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. او که از جمله شخصیتهای مصلح و مورد احترام مردم استان کهگیلویه وبویراحمد بود همواره با مجاهدت و تلاش در مسئولیتهای انسانی و اجتماعی برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد؛ کوشش و تلاش وصف ناپذیری داشت ؛ که بدون شک فقدان او به سختی جبران خواهد شد.
اینجانب این ضایعه و مصیبت بزرگ را به خانواده محترم آن مرحوم صمیمانه تسلیت عرض می‌ نمایم. امیدوارم خداوند متعال ، غفران و رحمت واسعه الهی را مشمول حال آن عزیز سفر کرده گردانیده و و روح پاکش را با امیرالمومنین(ع) محشور گرداند؛ و به همه بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

غلام محمد زارعی
نماینده ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی