پیام تسلیت فرماندار دنا در پی درگذشت مرحوم تاج امیری
پیام تسلیت فرماندار دنا در پی درگذشت مرحوم تاج امیری
فرماندار دنا در پیامی به مناسبت درگذشت همکار گرانقدر زنده یاد مهندس علی تاج امیری فرماندار اسبق شهرستان دنا و چهره ماندگار و خدمتگذار  پیام تسلیتی صادر کرد.

فرماندار دنا در پیامی به مناسبت درگذشت همکار گرانقدر زنده یاد مهندس علی تاج امیری فرماندار اسبق شهرستان دنا و چهره ماندگار و خدمتگذار  پیام تسلیتی صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
(الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ)
خبر ناگهانی درگذشت مهندس تاج امیری شخصیتی  وارسته، اخلاق مدار و مردمی، موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.
هر آنچه خداوند بزرگ مقدّر می فرماید، هیچ بنده ای را توان تفسیر آن نیست و بر آنچه که حکمت متعالی اش تعلق می گیرد هیچ کسی را جرأت تغییر و تعدیل نمی باشد. همانا برآنچه که می دهد شاکریم و بر نداده هایش نیز شکر می کنیم و چشم امید به رحمت واسعه پروردگار غفّارداریم.

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

بی گمان آن مرحوم که عمر گرانبهای خود را صرف خدمت به مردم نمود، هم اکنون در جوار رحمت واسعه حق تعالی آرمیده و برخوردار به نعمات واسعه الهی است.

آن همکار گرانقدر در عرصه مدیریت به عنوان فرماندار اسبق شهرستان دنا خدمات گران‌سنگی از خود به یادگار گذاشت که این خدمات با یاد آن مرحوم در خاطره ها خواهد ماند.
اینجانب  ضمن عرض تسلیت به جامعه وزارت کشور، شهرداری یاسوج، مردم ارزشمند شهرستان دنا، خانواده محترم و داغدار ایشان و مردم صدیق دهستان زیلایی، از درگاه خداوند رحمت و غفران واسعه الهی برای آن مرحوم، صبر جزیل برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.
“عبدالحمید پناهی فرماندار دنا”