پیام تسلیت فرمانده سپاه کهگیلویه در پی درگذشت پدر شهید والامقام سالار ارشیا
پیام تسلیت فرمانده سپاه کهگیلویه در پی درگذشت پدر شهید والامقام سالار ارشیا
سرهنگ سید علی اصغر پوربهشت در پیامی درگذشت مرحوم مشهدی محمدمراد ارشیا، پدربزرگوار شهیدوالامقام "سالار ارشیا" را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی فریاد جنوب از دهدشت، سرهنگ سید علی اصغر پوربهشت در پیامی درگذشت مرحوم مشهدی محمدمراد ارشیا، پدربزرگوار شهیدوالامقام “سالار ارشیا” را تسلیت گفت.

در متن پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کهگیلویه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَیبقَی وَجْهُ رَبِّک ذوالجلالِ والاکرامِ.

پدران شهدای والامقام، اسوه های صبر و ایثار می باشند که باتربیت فرزندانی پاک نهاد، شریف وشجاع؛ حافظ جان، کیان وناموس ملت عزیز ایران هستند. جوانمردانی که با تقدیم جان عزیزشان، ضامن عزت واستقلال ایران اسلامی شدند.

باکمال تاسف و تاثر باخبر شدیم، مرحوم مشهدی محمدمراد ارشیا، پدربزرگوار شهید والامقام “سالار ارشیا” دعوت حق را لبیک گفت.

شهید والامقام سالار ارشیا بر سر سفره پدری پرهیزگار و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام پرورش یافت و با توسل به آن جریان الهی معصوم، مشق عشق نوشت و با نثار خون خود برپای نهال انقلاب جاودانه شد.

درگذشت مرحوم مغفور “مشهدی محمدمراد ارشیا” را به عموم مردم شریف شهرستان کهگیلویه خاصه مردم ولایتمدار و شهیدپرور بخش چاروسا و به ویژه بیت مکرم آن شهید والامقام تسلیت عرض نموده و از پیشگاه حضرت حق جل جلاله برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت واسعه‌ی الهی و برای بازماندگان معزز؛ سلامتی، صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم.

سرهنگ پاسدار سیدعلی اصغر پوربهشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه

  • منبع خبر : فریاد جنوب