پیام تسلیت فعالین اجتماعی به مناسبت درگذشت دوشیزه شیرین بانو زرین
پیام تسلیت فعالین اجتماعی به مناسبت درگذشت دوشیزه شیرین بانو زرین
فریادجنوب :درگذشت غم‌انگیز فعال اجتماعی با نویی بااخلاق ،شجاع در مطالبات و دلسوز جامعه زنان مرحوم زنده‌یاد زینب ( شیرین بانو) زرین که در عرصه آگاهی‌بخشی به جامعه تلاش می‌نمود ،موجب اندوه فراوان گردید.

فریادجنوب :پرواز و وداع بانوی مهربان ، باصلابت ، دغدغه مند و فعال حوزه اجتماعی و زنان در باورمان نمی گنجد.
شیرین بانو (زینب ) زرین که وجودش پر از انرژی خدمت به مردم و جامعه زنان بود چه ناگهان و بی خبر از میان ما پرکشید .
در آخرین روزهای مهرماه ، روزگار بی مهری کرد و خواهری عزیز و دلسوز را از ما گرفت . در کمال ناباوری با دلی آکنده از تآثر و تاسف باخبر شدیم که شیرین بانوی مهربانمان به ملکوت اعلی پیوست .
این مصیبت عظما را به ایل بزرگ نوئی ، دانشگاه علوم پزشکی استان ، جامعه زنان و بالاخص خانواده محترم آن بزرگوار تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده مغفرت و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت می نمایم .

الهه شکیبائی

*************************************

درگذشت غم‌انگیز فعال اجتماعی با نویی بااخلاق ،شجاع در مطالبات و دلسوز جامعه زنان مرحوم زنده‌یاد زینب ( شیرین بانو) زرین که در عرصه آگاهی‌بخشی به جامعه تلاش می‌نمود ،موجب اندوه فراوان گردید.
این بانوی دلسوز یک انسان با کمال و بامعرفت بود که با رفتنش جامعه زنان را داغدار نمود .
اینجانبان ضمن ابراز هم‌دردی، فقدان این بانوی پرتلاش در جامعه علوم پزشکی را به خانواده محترم و جامعه زنان و مردم استان تسلیت عرض می‌نماییم .برای بازماندگان و دوستان اجتماعی وی طلب صبر و شکیبایی از درگاه خداوند داریم .
روحش قرین رحمت الهی
سهیلا نیک اقبالی
محبوبه آذرگشسب