پیام تسلیت مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمدبه مناسبت درگذشت زنده یاد سیدحمدالله خواهش نیک
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمدبه مناسبت درگذشت زنده یاد سیدحمدالله خواهش نیک

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت فرهنگی خوشنام مرحوم خواهش نیک پیام تسلیت صادر کرد و در متن پیام آمده است : «بسم‌الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون خبر تاسف بار و تأثرانگیز ناباورانه و ناگهانی فرهنگی فرهیخته، خبرنگار صادق و مدیر دلسوز و خدوم مرحوم سید حمدالله خواهش […]

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت فرهنگی خوشنام مرحوم خواهش نیک پیام تسلیت صادر کرد و در متن پیام آمده است :

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر تاسف بار و تأثرانگیز ناباورانه و ناگهانی فرهنگی فرهیخته، خبرنگار صادق و مدیر دلسوز و خدوم مرحوم سید حمدالله خواهش نیک مایه تألم و افسوس بسیار شد.

زنده‌یاد سید حمدالله خواهش نیک پیشکسوت حوزه فرهنگ و رسانه ، معلم و خبرنگار متعهد و دلسوزی بود که عمر شریفش را در راه اعتلای اندیشه و آگاهی جامعه، تبیین نیازمندی‌ها و مطالبات مردم سپری کرد. وی انسانی با معرفت و از خبرنگاران پرتلاش و سختکوش و خوش نام استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان تاثرانگیز این خبرنگار محجوب و با اخلاق را به خانواده محترم ایشان، اصحاب فرهیخته فرهنگ و رسانه و مردم شریف استان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن انسان فقید سعید رحمت و آمرزش الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت می‌نمایم.

وعلی عبادالله الصالحین

رحمن خادم مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد