پیام تقدیر ایل سادات امامزاده علی(ع) وخانواده دانشی از مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد
پیام تقدیر ایل سادات امامزاده علی(ع) وخانواده دانشی از مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد
از محضر همهٔ مردم استان، آشنایان،دوستان و بستگان پوزش می طلبیم.اما هرگز اظهار محبت و الطاف بیکرانتان را چه در طول عمر ایشان و چه در پروسه بیماری و این غم جانکاه فراموش نخواهیم کرد و بدینوسیله از آحاد مردم مهربان و نوعدوستی که در این مدت بهر طریق ممکن ما را مورد مهرآفرینی و نکوداشت قرار دادند،از پرسنل زحمتکش و مظلوم درمان اعم از خدمات،پرستاران و پزشکان بیمارستان دهدشت صمیمانه سپاسگزاریم،باشد که در فراخنای فردای بهتر بتوانیم با شرکت در شادیهایتان پاسخگوی ذره ای از دنیای مهرورزی تان باشیم.

به گزارش فریاد جنوب به مناسبت درگذشت فرهنگی خوشنام ، اسطوره علم و ادب و مردم داری که به حق بهمن بیگی  دیار کهگیلویه لقب گرفت ، ایل بزرگ و با فرهنگ سادات امامزاده علی و خانواده داغدار دانشی پیام تقدیر و تشکر ی صادرکه عینا منتشر   می شود

الا ای باد شبگیری بگوی آن ماه مجلس را
تو آزادی و خلقی در غم رویت گرفتاران
ای مجلس آرای صاحب سخن،ای شمع کلبه مساکین، در وصف کدام صفت از تو بگویم؟ از انس با کتاب و چهرهٔ خندانت؟ از قلب رئوف و دل مهربانت؟ از مهرِ همنشینی با یتیمانت؟ از ارادهٔ پولادین و ایمانت؟ از سجادهٔ عشق و قرآنت؟ از صبر و تاب و توانت؟ مهربانا تبسم را ز که دریغ نمودی؟ درِ سخاوت سرای بروی که نَگشودی؟ز نگاه کدام مسکین دل نربودی؟ تو که در تحمل، دنا بستوه آوردی ز چه خاموش شدی و ما را رها بنمودی؟
مردم شریف و نجیب استان کهگیلویه و بویراحمد
سرانجام خاک آرامگه جسم بیقرار زنده یاد حاج سید محمد حسن دانشی گشت و در پاسداشت سلامتی شما بزرگواران مراسم خاکسپاری بدور از چشمان گریان عزیزان انجام گرفت تا در راستای اندیشهٔ انسانی او، از ابتلای حتی یک نفر عزیزِ خانواده ای به بیماری مسری تنفسی کرونا ممانعت کرده باشیم و از این جهت از محضر همهٔ مردم استان، آشنایان،دوستان و بستگان پوزش می طلبیم.اما هرگز اظهار محبت و الطاف بیکرانتان را چه در طول عمر ایشان و چه در پروسه بیماری و این غم جانکاه فراموش نخواهیم کرد و بدینوسیله از آحاد مردم مهربان و نوعدوستی که در این مدت بهر طریق ممکن ما را مورد مهرآفرینی و نکوداشت قرار دادند،از پرسنل زحمتکش و مظلوم درمان اعم از خدمات،پرستاران و پزشکان بیمارستان دهدشت صمیمانه سپاسگزاریم،باشد که در فراخنای فردای بهتر بتوانیم با شرکت در شادیهایتان پاسخگوی ذره ای از دنیای مهرورزی تان باشیم.
با درود_ سادات امامزاده علی _خانواده دانشی