پیام تقدیر مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به آیت الله ملک حسینی
پیام تقدیر مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به آیت الله ملک حسینی
سرهنگ امیر عباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با ارسال پیامی از اظهار همدردی دوستانه و دردمندانه ی آیت الله ملک حسینی، در رخداد اندوهبار درگذشت همسر گرامیشان تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛ سرهنگ امیر عباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با ارسال پیامی از اظهار همدردی دوستانه و دردمندانه ی آیت الله ملک حسینی، در رخداد اندوهبار درگذشت همسر گرامیشان تقدیر و تشکر نمود.

متن پیام به شرح زیر می باشد ؛

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی حفظه الله
نماینده شایسته و عالیقدر مردم شریف و نجیب استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری
با اهداء سلام وتحیت
اظهار همدردی دوستانه و دردمندانه ی حضرتعالی در رخداد اندوهبار در گذشت همسر صدیق و  مادر و مراد کاشانه ی فرزندانم  مریدصدیق و راستین ابا عبدالله الحسین (ع) و خاندان عصمت و طهارت مزید امتنان و قدر دانی است .
ضمن سپاس بی پایان از این که در این مصیبت جانکاه ، با طراوتی به وسعت انسانیت  ، بزرگوارانه بر دل خزان زده ی خانواده های آسمند،بهادران و جمیع منسوبین ، اهالی بخش لوداب و  ایل سلحشور و ولایت مدار تامرادی و طوایف بزرگوار وابسته دمیدید و التیام بخش دل های به ماتم نشسته ی اینجانب و فرزندان داغدار  آن زنده یاد بوده اید ؛ در این استمالت و رأفت بر خود مباهی نموده و رجاء واثق داریم که توصیه ها و فرامین اخلاقی و دینی آن فقیه عالیقدررا در پیام سرشار از مهربانی و رحمتش که تفهیم فرموده اند : (( صبر بر شدائد واقعیت عینی و ملموس حکمت و رحمت حضرت پروردگار بنده نواز است  )) به دیده ی طاعت امتثال کرده و رضایت حضرت پروردگار حی و جاودان را به شایستگی فراهم نماییم .
از خداوند بزرگ برای حضرت عالی  و جمیع پرچمداران اسلام راستین در این مقام الهی سلامت ، طول عمر، عزت و سرافرازی روز افزون آرزومندیم.
*امیر عباس آسمند*

  • نویسنده : پریماه مجاهدپور