پیام دعوت مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن
پیام دعوت مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

  به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب وبه نقل از روابط عمومی مخابراب منطقه کهگیلویه وبویراحمد ، سید عبدالحسین افتخاری مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد، طی پیامی از تمامی اقشار مردم شریف استان جهت شرکت در راهپیمایی بزرگ روز دوشنبه  22 بهمن 97 دعوت کرد. متن پیام به شرح زیر می باشد: “بسمه تعالی 22 […]

 

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب وبه نقل از روابط عمومی مخابراب منطقه کهگیلویه وبویراحمد ، سید عبدالحسین افتخاری مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد، طی پیامی از تمامی اقشار مردم شریف استان جهت شرکت در راهپیمایی بزرگ روز دوشنبه  22 بهمن 97 دعوت کرد. متن پیام به شرح زیر می باشد:
“بسمه تعالی
22 بهمن ماه امسال ،چهل سال به ثمر نشستن نهال جمهوری اسلامی و سرآغاز پیروزی شکوهمند و رهایی ملت بزرگوار ایران از ظلم و ستم سلسله حکومت های شاهنشاهی و طاغوتی و استقلال ایران اسلامی است.
در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانۀ زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از آموزه های اسلام ناب محمدی طومار ٢۵٠٠ سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.
در چهلمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی، همدل و هم‌صدا، با عزمی پولادین، گام‌های استوار و نستوه و در صفوفی یک رنگ و یک‌صدا، در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با آرمان‌های متعالی شهدا و امام عزیز و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق نموده و در کشاکش بحران‌ها و کینه‌ها و دشمنی‌های آشکار و پنهان استکبارجهانی، وحدت ملی را فریاد می‌کنیم.
اینجانب ضمن پاسداشت یوم الله ٢٢ بهمن، از تمامی اقشار مردم شهید پرور استان ، خاصه خانواده بزرگ مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد دعوت می‌کنم تا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، قامت تنومند انقلاب اسلامی را یاریگر باشند و بار دیگر عظمت و شکوه این انقلاب را به همه جهانیان ثابت نمایند.
ومن الله التوفیق
سید عبدالحسین افتخاری
مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد