پیام رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
پیام رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
فـــریاد جنوب | رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب از دهدشت، رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه طی پیامی فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را به مردم ولایتمدار شهرستان تسلیت گفت.

در متن پیام، سید زاهد کشاورز آمده است؛

بسم رب الشهداء و الصدیقین

“شهادت سلیمانی یک حادثه‌ی تاریخی است، یک حادثه‌ی معمولی نیست که از یاد تاریخ برود؛ این در تاریخ ثبت شد به عنوان یک نقطه‌ی روشن؛ و شهید [سلیمانی]، هم قهرمان ملّت ایران شد و هم قهرمان امّت اسلامی شد؛ این نکته‌ی اساسی است.”
(مقام معظم رهبری مدظله العالی)

شهادت بسیار دردناک سردار بزرگ اسلام و سرباز ولایت و یاور امت فرمانده بی‌نظیر و شجاع همه را تکان داد. بی شک نقش ارزشمند این شخصیت بزرگ در صیانت از عتبات عالیات ائمه معصومین (علیهم السلام) و سال‌ها مقابله با رژیم صدام و فرقه منحوسه داعش در اذهان مؤمنین به ویژه دو ملت قدرشناس ایران و عراق محفوظ و ماندگار است.

شهید قاسم سلیمانی شیر مردی فداکار و مجاهد بود که پیوسته در راه اعتلای اسلام و حفظ ایران از اشرار خدمات عظیمی داشت. مسلما او آرزوی شهادت در دل داشت و خداوند متعال او را به آرزویش رساند و حتما او با شهدای احد و شهدای کربلا و تمامی شهیدانی که در راه اسلام جان خود را از دست دادند محشور خواهد شد.

نه تنها ملت ایران، بلکه تمامی آزاداندیشان جهان به وجود نازنین، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  افتخار می‌کنند و وی را مظهر آزادگی و مقاومت می‌دانند و بدرستی که رشادت‌ها و جانفشانی های این شهید بزرگوار تا ابد همچون ستاره ای درخشان در دل تاریخ پر افتخار این سرزمین خواهد درخشید.

اینجانب ۱۳ دی ماه، سومین سالروز شهادت سردار رشید ایران، شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران صدیقش، سردار بزرگ سپاه حسین پورجعفری و ابومهدی المهندس نایب رئیس حشدالشعبی عراق را به ملت شریف ایران، بویژه مقام معظم رهبری، خانواده معظم این شهیدان بزرگوار و همه شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاومت و مردم ولایتمدار شهرستان کهگیلویه تبریک و تسلیت عرض نموده و حفظ ارزشهای شهدا و تداوم راه پرافتخار او و سایر شهدا را از درگاه ایزد منان خواستارم.

سید زاهد کشاورز
رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه

  • منبع خبر : فریاد جنوب