پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مناسبت هفتمین روز از هفته سلامت/نقش مهم رسانه ها و اثر بخشی آن ها برای مبارزه با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مناسبت هفتمین روز از هفته سلامت/نقش مهم رسانه ها و اثر بخشی آن ها برای مبارزه با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به هفتمین روز از هفته سلامت با عنوان " هر رسانه یک پایگاه سلامت در مقابله با کرونا" اشاره و در پیامی این روز را تبریک گفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به هفتمین روز از هفته سلامت با عنوان ” هر رسانه یک پایگاه سلامت در مقابله با کرونا” اشاره و در پیامی این روز را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ در متن این پیام امده است:

به نام دادار آگاهی بخش

جان نباشد جز خبر در آزمون
هرکه را افزون خبر جانش فزون
جان‌ما از جان حیوان بیشتر
ازچه؟زان رو که فزون دارد خبر

نقش مهم و تاثیر گذار خبرنگاران و رسانه ها در عصر ارتباطات واقعیتی غیر قابل انکار است و بخشی از آگاهی و دانسته های مردم مرهون آنهاست‌.

در ماه های اخیر و در بحرانی که دامن گیر همه جهان شده است این نقش مهم بیشتر به چشم‌آمد. قطعا بدون حضور رسانه ها این حجم از آگاهی بخشی اتفاق نمی افتاد.

بی شک در موفقیت استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مبارزه با این بیماری خطرناک، حضور مستمر رسانه ها در زمینه آگاهی بخشی صحیح به مردم‌ بسیار تاثیر گذار و اثر بخش بوده است که جادارد سپاس و قدردانی خود و همکارانم از این همدلی و همکاری شبانه روزی صدا و سیما و رسانه های مجازی و مکتوب استان را ابراز دارم.

امید است در آینده ای نزدیک و با تداوم این همدلی و همراهی رسانه ها بتوانیم از این روزهای سخت به سلامت عبور کرده و سرود پیروزی بر این ویروس نوپدید را سر دهیم از زحمات اصحاب رسانه استان به طور ویژه قدردانی نماییم.

  • نویسنده : میر امید عباس پور