افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 20 May , 2024
پ
  • شناسه : 30205
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۵:۰۸
  • ۰ دیدگاه

پیام سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

پیام سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت  روز جهانی کار و کارگر
پیام سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت  روز جهانی کار و کارگر
در پایان بر خود وظیفه میدانم ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را به همه کارگران عزیز وزحمتکش خاصه   همکاران عزیزم در مخابرات منطقه که در این روزهای سخت کرونایی  با تلاش شبانه روزی موجبات رضایت مشترکین شرکت مخابرات ایران را فراهم  میسازند ، قدردانی و تشکر مینمایم

به گزارش فریاد جنوب ،سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد  به مناسبت روز جهانی کار و کارگر پیامی صادر کردند؛

 

“بسم الله الرحمن الرحیم”

جایگاه کارو کارگر در دین مبین اسلام چنان است که پیامبر عظیم الشان ، دستان یک کارگر را میبوسد و میفرماید “این دستی است که آتش جهنم آن را نمیسوزاند” سخن ارزشمند و حرکت زیبای پیامبر گرامی نشانگر نهایت احترام و ادبی است که دین اسلام برای کارگر قائل است .
کار در حقیقت نماد عزت و بالندگی فرد و جامعه است ، هر اجتماعی که فرهنگ کار و تلاش در آن جاری باشد ، جامعه ای خودکفا خواهد بود .
بی شک در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت “جهش تولید” نامگذاری شده است ، باید به کارگران به عنوان یک بازوی توانمند در تحقق این فرمایش گران سنگ نگریست .
در پایان بر خود وظیفه میدانم ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را به همه کارگران عزیز وزحمتکش خاصه   همکاران عزیزم در مخابرات منطقه که در این روزهای سخت کرونایی  با تلاش شبانه روزی موجبات رضایت مشترکین شرکت مخابرات ایران را فراهم  میسازند ، قدردانی و تشکر مینمایم .

سید محمد هادی امیری

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد

برچسب ها

فوری/ زمان و مکان تشییع پیکر ابراهیم رئیسی و همراهانش مشخص شد+ جزئیات ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فوری/ زمان و مکان تشییع پیکر ابراهیم رئیسی و همراهانش مشخص شد+ جزئیات

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان شرقی گفت: مراسم تشییع پیکر رییس جمهور و همراهان وی فردا در تبریز برگزار می‌شود.

پیام تسلیت دکتر بهرامی در پی شهادت آیت الله رئیسی وهیئت همراه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر بهرامی در پی شهادت آیت الله رئیسی وهیئت همراه

شهادت خادمین به ملت را به محضر شریف مردم ایران ، مقام معظم رهبری ، خانواده های محترم به سوگ نشسته تبریک و تسلیت عرض می نمایم . از خادمی امام رضا تا خادمی ملت ، راهی است که شهادت بهترین پاداش آن است .

خوشحالی زایدالوصف دربین کارکنان مخابرات و نخبگان کهگیلویه وبویراحمدی بعد از انتشار یک خبر انتصاب ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

خوشحالی زایدالوصف دربین کارکنان مخابرات و نخبگان کهگیلویه وبویراحمدی بعد از انتشار یک خبر انتصاب

فریادجنوب ؛ بعداز صدور حکم مدیریتی مهندس خدادادخالق پناه  به عنوان مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد وانتشار خبرآن موجی ار خوشحالی بین نخبگان هم استانی ها و کارکنان مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به وجود آمد که رضایت وخوشحالی زاید الوصف خودرا ازطریق پیامک و تماس تلفنی ابراز داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.