پیام تبریک معاونت حقوقی بنیاد جهانی پروفسور حسابی به رئیس کل سازمان بازرسی کهگیلویه وبویراحمد
پیام تبریک معاونت حقوقی بنیاد جهانی پروفسور حسابی به رئیس کل سازمان بازرسی کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب ؛ دکتر سید فخرالدین جهان بین معاونت حقوقی بنیاد جهانی پروفسور حسابی و وکیل برجسته وخوشنام کهگیلویه وبویراحمدی در پیامی انتصاب دکتر سید نواب دانشی را به سمت ر ئیس کل سازمان بازرسی استان را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است؛ برادر عزیز و ارزشی دکتر سید نواب دانشی […]

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب ؛ دکتر سید فخرالدین جهان بین معاونت حقوقی بنیاد جهانی پروفسور حسابی و وکیل برجسته وخوشنام کهگیلویه وبویراحمدی در پیامی انتصاب دکتر سید نواب دانشی را به سمت ر ئیس کل سازمان بازرسی استان را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

برادر عزیز و ارزشی
دکتر سید نواب دانشی
سلام علیکم
نوید مسرت بخش انتصاب حضرتعالی را بعنوان”مدیرکل سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد” که بیانگر تعهد،کارامدی،لیاقت و شایستگی های برجسته شما در صحنه های خدمت صادقانه و بی ریا به نظام و میهن اسلامی است،را به جنابعالی و مجموعه آن سازمان تبریک و تهنیت عرض مینمایم.مطمئنا مدیریت اثر بخش و توانمند توآم با تجارب باارزش و گرانقدر شما،همفکری همه نیروهای متخصص و متعد موجبات ارتقای این مجموعه مهم را فراهم خواهد کرد.
از درگاه خداوند سبحان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد وشکوفایی و تحقق اهداف سازمانی را مسالت دارم.
بدرود..
سید فخرالدین جهان بین
وکیل پایه یک دادگستری
معاونت حقوقی بنیاد جهانی پروفسور حسابی