پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی شبکه فاضلاب شهری دهدشت + تصاویر
پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی شبکه فاضلاب شهری دهدشت + تصاویر
فـــریاد جنوب | فرماندار کهگیلویه گفت: عملیات اجرای شبکه فاضلاب شهری دهدشت حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، فرماندار کهگیلویه در بازدید از روند اجرای پروژه فاضلاب شهری، ضمن بررسی میزان پیشرفت پروژه از نزدیک آخرین وضعیت شبکه فاضلاب شهری دهدشت را بررسی کرد.

سید عبدالعزیز موسوی اصل در این بازدید ضمن نظارت بر کیفیت انجام کار اظهار کرد: طی ۱۷ سال گذشته از زمان آغاز پروژه، تاکنون یک‌سوم (۴۰کیلومتر از۱۲۰ کیلومتر) طرح شامل ۳۲۰۰ مشترک شبکه جمع آوری به بهره برداری رسیده است.

فرماندار کهگیلویه افزود: به منظور جلوگیری از مشکلات زیست محیطی و آلودگی منابع آبی، عملیات اجرایی یک‌هزار و ۶۰۰ متر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب در بخشی از شهر دهدشت و خیابان های مصطفی خمینی، چمران و کوچه های منشعب از آن نیز شروع شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون پروژه اجرای شبکه فاضلاب شهری پیشرفت حدود ۳۵ درصدی داشته است، تصریح کرد: با پایان فاز اول پروژه فاضلاب بیش از ۵۰ درصد جمعیت شهر دهدشت از طرح فاضلاب شهری بهره‌مند می‌شوند.

موسوی خاطرنشان کرد: با بررسی و برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص پیگیری اعتبارات تخصیص یافته امید است موانع و مشکلات مالی پیش روی پروژه حل شده و اجرای پروژه‌های زیرساختی با سرعت بیشتری دنبال شود.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب