پیشنهاد در خور تقدیر سید محمدهادی امیری به شورای اسلامی شهر یاسوج
پیشنهاد در خور تقدیر سید محمدهادی امیری به شورای اسلامی شهر یاسوج
سید محمد هادی امیری در بخش دیگری ازصحبت های خود  به اثر بخشی مخابرات در زندگی روزمره مردم اشاره و پیشنهاد نامگذاری یکی ازمیادین شهر یاسوج را به نام مخابرات  دادکه با استقبال خوب اعضای شورای شهر یاسوج قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ،تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهریاسوج با سید محمد هادی امیری مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفتگو کردند.

براساس همین گزارش در این دیدار صمیمی،سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد ،ضمن تقدیر وتشکر از حضور اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج ،از تعامل بسیار خوب شهرداری وشورای اسلامی به نیکی یاد کرد وگفت یکی از مشکلات مخابرات یاسوج ،حفاری جهت طرح های مخابراتی است که امید می رود شهرداری یاسوج جهت تسریع در امور کما فی السابق با مخابرات همکاری کند.

سید محمد هادی امیری در بخش دیگری ازصحبت های خود  به اثر بخشی مخابرات در زندگی روزمره مردم اشاره و پیشنهاد نامگذاری یکی ازمیادین شهر یاسوج را به نام مخابرات  دادکه با استقبال خوب اعضای شورای شهر یاسوج قرار گرفت و این مهم به صورت مکتوب به شورای اسلامی شهر یاسوج مکاتبه خواهد شد.
سید هدایت اکبری ضمن تقدیر وتشکر از خدمات مطلوب مخابرات منطقه در شهر یاسوج تقدیر وتشکر کرد وافزود خوشبختانه پایداری ارتباط تلفن همراه به نقطه مطلوب رسیده و با حضور میدانی در شهریاسوج شاهد خدمات ارزنده مخابرات در راستای توسعه ارتباطات هستیم وامیدواریم با فرهنگ سازی بتوانیم همشهریان رابه استفاده از تلفن ثابت ترغیب کنیم
در ادامه این نشست فرشید احمدی کیش عضو دیگر شورای اسلامی شهر یاسوج،ضمن تقدیر از خدمات مخابرات منطقه ،آمادگی شورای شهر وشهرداری یاسوج را در راستای تعامل مطلوب با مخابرات اعلام نمود.
کیوان آشنا دیگر عضو شورای شهر یاسوج ،به مطالبات ودر خواست های همشهریان عزیز در محدوده ای ازشهر یاسوج اشاره کرد .