پیگیری های فریاد جنوب جواب داد/وضعیت آب شرب توت نده بررسی ودرکمترین زمان ممکن مرتفع می شود
پیگیری های فریاد جنوب جواب داد/وضعیت آب شرب توت نده بررسی ودرکمترین زمان ممکن مرتفع می شود

بازدید سرپرست فرمانداری دنا از روستای تونده وبررسی وضعیت آب شرب این روستا به گزارش فریاد جنوب وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری دراین بازدید که به همراه شورا ودهیار بصورت اتفاقی انجام گرفت از منبع آب، وضعیت مصرفی آب شرب خانوارها بازدید و درجریان مشکلات قرار گرفتند. علی پور درحاشیه این بازدید گفت: رفاه […]

بازدید سرپرست فرمانداری دنا از روستای تونده وبررسی وضعیت آب شرب این روستا
به گزارش فریاد جنوب وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری دراین بازدید که به همراه شورا ودهیار بصورت اتفاقی انجام گرفت از منبع آب، وضعیت مصرفی آب شرب خانوارها بازدید و درجریان مشکلات قرار گرفتند.
علی پور درحاشیه این بازدید گفت:
رفاه و آسایش مردم یکی از مقوله های اصلی اولویت دار بوده که برای مردم باید ایجاد گردد.
سرپرست فرمانداری دنا در ادامه خاطر نشان کرد وگفت:دغدغه و اعتراض برخی مردم روستای توت نده نسبت به افت فشار و کمبود آب به‌حق است و مسئولان موظفند نگرانی مردم در این خصوص را برطرف کنند.
علی پورگفت: فرسودگی شبکه‌های داخلی آب‌رسانی و همچنین وجود تعدادی انشعاب غیرمجاز و مجاز پرمصرف، در برخی از مناطق باعث گردید که مشکلات را دوچندان کند، می طلبد اهالی با همکاری و همدلی در کنار هم با مصرف خارج از شبکه برخورد نمایند.
ایشان به رفع مشکلات موجود اشاره کرد و گفت:برای رفع مشکلات کم آبی در روستا با پیش بینی منابع اعتباری برای حفر چاه جدید یا جدا سازی از چاه روستای ساران، ترمیم شبکه های داخلی روستا، شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز با هماهنگی لازم در حال انجام است.