چرا تاجگردون در باشت اعلام کاندیداتوری کرد؟
چرا تاجگردون در باشت اعلام کاندیداتوری کرد؟

فریاد جنوب /پس از چند ماه گمانه زنی در خصوص بودن یا نبودن غلامرضا تاجگردون در کسوت کاندیدا در انتخابات اسفند ۹۸ و خصوصا پس از بستری شدن در بیمارستان،وی در جمع مردم باشت رسما اعلام کاندیداتوری کرد و به حرف و حدیث ها پایان داد. تاجگردون در جشن میلاد پیامبر رحمت که در باشت […]

فریاد جنوب /پس از چند ماه گمانه زنی در خصوص بودن یا نبودن غلامرضا تاجگردون در کسوت کاندیدا در انتخابات اسفند ۹۸ و خصوصا پس از بستری شدن در بیمارستان،وی در جمع مردم باشت رسما اعلام کاندیداتوری کرد و به حرف و حدیث ها پایان داد.

تاجگردون در جشن میلاد پیامبر رحمت که در باشت و گچساران تدارک دیده بود،باشت را برای اعلام کاندیداتوری خود انتخاب کرد.

انتخاب شهر باشت برای اعلام کاندیداتوری از سوی تاجگردون تصادفی نیست.جایگاه این شهر همواره در رقم خوردن نتیجه انتخابات مجلس در این حوزه مهم بوده است.

در واقع فتح باشت راه فتح گچساران است و کاندیدایی اگر بتواند باشت را به سیطره دربیاورد گام بزرگ را برداشته است.

بخش زیادی از بافت جمعیتی شهرستان گچساران متشکل از روستاها و طوایف باشت است.گاهی نسخه هایی در باشت تجویز می شود که اثر آن در گچساران نمایان می کند.

یکی از جدی ترین رقیبان تاجگردون در انتخابات اسفند ۹۸،نگاه و فعالیت ویژه ای بر شهر باشت داشته و تاجگردون هم بشدت تحرکات سیاسی رقیبان و همچنین طوایف این شهر را زیر نظر داشته و شرایط را تجزیه و تحلیل می کند.

او در انتخابات اسفند ۹۴ در نطق انتخاباتی خود در باشت خطاب به باشتی ها گفت که باشت نباید کمتر از ۹۰ درصد آرا به او رای دهند که همینم شد.
تاجگردون در باشت اعلام کاندیداتوری کرد تا هم پیام روشنی به رقیب جدی خود دهد و هم به مردم باشت بگوید که او همچنان محکم در میدان است.