چرا دکتر محمد بهرامی
چرا دکتر محمد بهرامی
نماینده ای همچون آقای دکتر محمد بهرامی می‌تواند صدای مردم باشد چرا که جیبشان بسته است و اگر جیبشان باز بود نسبت به منافع مردم و اطرافیان خود تعارض وجود داشت.

فریادجنوب ،سیده ویدا موسوی : مسند مجلس شورای اسلامی را نمی‌توان به هر شخصی واگذار کرد لذا نامزدهای انتخاباتی مجلس دوازدهم باید دارای تعهدات و شایستگی‌های ویژه باشد تا بتوان با حضور آنان یک مجلس قدرتمند و توانمند تشکیل داد.

نماینده ای همچون آقای دکتر محمد بهرامی می‌تواند صدای مردم باشد چرا که جیبشان بسته است و اگر جیبشان باز بود نسبت به منافع مردم و اطرافیان خود تعارض وجود داشت.

ثبت نام دکتر محمد بهرامی قطعاً زمینه مشارکت خیلی از مردم به خصوص جوانان را فراهم آورده است. ایشان فردی پاکدست، اندیشمند، علمی ، عملگرا و سخنور بوده، همانطور که در دوران شهردار بودن ایشان با عملکردی مثبت و رو به رشد این موضوع را ثابت نموده اند.

توجه به ارزش‌های الهی و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب رمز موفقیت در همه صحنه‌های مختلف است و آقای دکتر محمد بهرامی با توجه به این موضوع در زمان عدم احراز صلاحیت با برخوردی نجیبانه و قانونی از حق خود دفاع نموده و حتی مردم را تحریص کردند که در انتخابات شرکت کنند و ثابت نمایند که گزارش‌های کذب و دور از انصاف نمی‌تواند مانع تایید صلاحیت ایشان شود.

بعضی افراد در مجلس حضور پیدا می‌کنند که نمایندگی شغل اول آنها نیست و برخی برای رسیدن به برخی اهداف مالی، علمی، استخدامی و بسیاری از انگیزه‌ها و آمال خود وارد مجلس می‌شوند و برخی خانه ملت را با خانه خود اشتباه گرفته‌اند که باید در مجلس دوازدهم دقت لازم را در انتخابمان به عمل بیاوریم که به نظر نگارنده دکتر محمد بهرامی در خور این مجلس بوده چرا که نه با قومیت گرایی بلکه با اقشار مردم از طوایف مختلف بر اساس شایستگی مورد توجه و حمایت قرار گرفته‌اند.

یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و به تبع آن مردم شهرستان‌های بویراحمد ، دنا و مارگون، مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال است و یک نماینده باید عزم جدی خود را برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جزم نموده تا مردم شریف به ویژه جوانان عزیز تحصیل کرده این خطه از رفاه نسبی برخوردار گردند.

جای بسی افتخار است که به عنوان یک ایرانی و یک بویراحمدی واحد در کنار صدها شاخصه که محبوب بودن آقای دکتر محمد بهرامی در بین مردم را بیان می‌کند، افتخار می‌کنم که دکتر بهرامی نماینده اصلح خواهد بود زیرا:

فردی فرهنگی ،علمی و سخنور است با مدرک تحصیلی دکترای مدیریت صنعتی عضو هیئت علمی دانشگاه* که ارتباط خوب و مستمر با دانشجویان و قشر جوان دارند

جوانگرا بودن و ورزشکار بودن و ورزش دوستان دوست بودن دکتر محمد بهرامی

۱.ورزشکار و فوتبالیست مطرح در سطح استان

۲. عضو شورای سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشور

 

۳. مدیرعامل و موسس باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری* و عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر که این دو با هم نشان می‌دهد که ایشان با احساس مسئولیت خاص توجه به جوانان، باعث گرایش آنان به ورزش و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین جوانان و جامعه داشته‌اند.

راه‌اندازی و حمایت هستیم فوتبال محبوب شهرداری

رئیس هیئت ورزشی سه گانه* استان و کشف استعدادهای برتر استان

شهردار برتر در بین شهرداران در وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها

معروف به پدر پایتخت ایران*که نشان از مدیریت قوی در زمان شهرداری, چیدمان مبلمان شهری و فضای سبز در یاسوج بودند که باعث شناساندن یاسوج به ایران و جهان شد.

معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

عضو کمیسیون مسکن

عضو شورای فرهنگی استان

عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر

 

همه این فعالیت‌ها و رتبه‌ها محصول تلاش‌ها و خلاقیت آقای دکتر محمد بهرامی می باشد *و‌مهم تر از همه* اینکه تاکنون در جلسات و سخنرانی ها خود در جهت تخریب رقبا اقدام یا سخنی از ایشان سرنزده است بلکه با حفظ شئونات اخلافی و حرمت اشخاص و رقبا و با متانت خاص،مردم را به حضور در انتخابات دعوت می نمایند.

ویدا موسوی