چرا مشارکت !! | برای تغییر سرنوشت خود و فرزندانمان | فرد اصلح چه کسی است
چرا مشارکت !! | برای تغییر سرنوشت خود و فرزندانمان | فرد اصلح چه کسی است
انتخابات یک فرصت است برای تصمیمی مهم و برای تغییر؛ تغییری در جهت تحول، تغییری بنیادین برای فردایی روشن. فرصت را غنیمت شمرید. بیایید دست بزنیم به انتخابی آگاهانه و هوشمندانه. بیایید فردی اصلح را انتخاب کنیم؛ برای برون‌رفت از وضعیت موجود، برای برون‌رفت از محرومیت

فریاد جنوب ،علی محمدی : خداوند در قرآن مجید می‌فرماید: من سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهم مگر خودشان با اندیشه و رای و دستان خود تغییر ایجاد کنند.

انتخابات یک فرصت است برای تصمیمی مهم و برای تغییر؛ تغییری در جهت تحول، تغییری بنیادین برای فردایی روشن. فرصت را غنیمت شمرید. بیایید دست بزنیم به انتخابی آگاهانه و هوشمندانه. بیایید فردی اصلح را انتخاب کنیم؛ برای برون‌رفت از وضعیت موجود، برای برون‌رفت از محرومیت.

تا کی باید با وجود اینهمه منابع طبیعی و سرمایه‌ی انسانی به‌عنوان استانی محروم قلمداد شویم و در اکثریت قریب به‌اتفاق شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در بین ۳۱ استان کشور حائز رتبه‌ی آخر و ماقبل آخر باشیم؟ آیا این زیبنده‌ی چنین استان ثروتمندی است؟ آیا این شایسته‌ی مردمان این دیار سراسر افتخار می‌باشد؟

بهترین تصمیم در شرایط کنونی روشنگری است و اینکه دعوت به مشارکت حداکثری برای انتخاب اصلح بنماییم. فرد اصلح کسیستکه

– دارای تحصیلات آکادمیک دانشگاهی باشد
– باور علمی داشته باشد و توجه به نخبگان و صاحبنظران بنماید
– در امر مهم توسعه‌ی همه‌جانبه مشارکت داشته باشد
– عملگرا باشد یعنی در گفتار و رفتار و اندیشه، به مفهوم واقعی، علم و عمل را باور داشته باشد
– دارای سابقه و تجربه‌ی موفق کار اجرایی باشد.

شهرداری جای بسیار مهمی است بطوریکه شهرداران شهر تهران تاکنون چند بار به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شده‌اند. لذا موفقیت در شهرداری می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت در مسئولیت‌های بزرگتر باشد .

مردم شریف شهرستان‌های بویر احمد، دنا و مارگون! شهروندان عزیز شهر یاسوج!

انتخاب اصلح امروز در بن‌بست طایفه‌گرایی ذبح شده است. توجه به مسائل طایفه‌گرایی راه به توسعه نخواهد برد. در مسیر طایفه‌گرایی نخبگان به حاشیه می‌روند و جایی برای عرض اندام نخواهند داشت. واضح است هر کجا نخبگان وارد شوند توسعه مسیر خودش را پیدا می‌کند. کشورهای توسعه‌یافته و استان‌های توسعه‌یافته این مسیر را با بهره‌گیری از ظرفیت انسان‌های نخبه طی نموده‌اند.

لذا در شرایط کنونی از نخبگان، صاحبنظران، معتمدین، متنفذین، فرهنگیان و تمامی اقشار جامعه انتظار می‌رود نسبت به سرنوشت جامعه و استان بی‌تفاوت نباشند و روشنگری کنند. بیایید روشنگری کنیم برای اینکه انتخاب آگاهانه، هوشمندانه و اصلح (دکتر محمد بهرامی) انجام پذیرد؛ روشنگری برای اینکه ما مردمان این دیار بیش از این دچار خسران و عقب‌ماندگی تاریخی نشویم. ما نخواهیم گذاشت تاریخ تلخ گذشته تکرار شود. این عَهد بر عهده‌ی ما است.

ملتی که حافظه‌ی تاریخی ندارد محکوم‌ به تکرار تاریخ و شکست می‌باشد.
به امید فردایی روشن یا علی مدد!

با تقدیم احترام
علی محمدی