چه کسی شهردار سی سخت می شود؟
چه کسی شهردار سی سخت می شود؟
این را هم بدانید کسانیکه چه از شهر یاسوج و چه از شهر سی سخت الآن در میان گزینه های شهرداری شهر سی سخت هستند و دوره ای شورای شهر بودند و بعد در ادوار دیگر مردم آن ها را پس زدند اگر عملکردی قابل قبول داشتند مردم باز به آنها اعتماد می کردند و آنها رو پس نمیزدند و حال شما بدانید آزموده را دوباره آزمودن خطاست

فریاد جنوب : یکی از مخاطبین پایگاه خبری،مقاله ای با عنوان چه کسی شهردار شهر سی سخت می شود در اختیار این پایگاه خبری قرار داده که عینا منتشر می شود، لذا قسمتی یا تمام آن رد و تایید نمیشود  و مخاطبین می توانند با ارسال یادداشت آن را نقد کنند.
بامداد ۲۹ خرداد ماه منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر سی سخت معرفی شدند اما از همان ابتدا با توجه به قبولی اکثر منتخبین از یک جناح سیاسی زمزمه های انتخاب شهردار از همان جناح شکل گرفت و به گونه ای بود که نام شهردار آینده سی سخت نیز برای همه مردم شناخته شده بود.
اما منتخبین ششمین دوره پارلمان محلی سی سخت طی اقدامی با فراخوان عمومی نسبت به دریافت طرح و برنامه از متقاضیان شهرداری سی سخت اقدام نمودند و این نویدبخش رد تمامی ذهنیت ها مبنی بر انتخاب شهردار جناحی بود.
گزینه هایی برای شهرداری سی سخت طرح و برنامه دادند اما بیشتر افراد شکست خورده انتخابات های شورای شهر بودند، چه آنان که این دوره در انتخابات شورای شهر یاسوج نتوانستند نظر عموم را جلب کنند چه آنان که در یک یا دو دوره قبل در انتخابات های شورای شهر سی سخت شکست خورده بودند.
اما آنچه که این روزها منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر سی سخت باید مدنظر قرار بگیرند این است که شهرداری شهر سی سخت در مرحله ای قرار دارد که اگر شهردار توانمندی انتخاب نکنند شهرداری با بحرانی بی سابقه روبرو خواهد شد .
بسیاری نیز معتقد هستند که با توجه به ارائه طرح و برنامه همان گزینه خاص مورد حمایت جریان سیاسی اکثریت شورا در این فراخوان، میتوان این رویه را یک بازی برای فرار از افکار عمومی دانست که در این فرایند ایشان را بعنوان شهردار منصوب نمایند .
البته قضاوت زود است و اینها همه افکار عمومی بیش نبوده اما لازم است منتخبین شورای اسلامی شهر سی سخت آگاه باشندکه؛ الوعده وفا .
مردم به شما اعتماد کردند که تصمیمات بر اساس خیر و مصلحت بگیرید و حال بیشتر از توجه به سیاست های یک جناح سیاسی حال و روز ناخوش این شهر را ببینید که به امید آینده بهتر به شما منتخبین اعتماد کردند، پس گام هایی را بردارید که در آن تنها خیر و مصلحت شهر ملاک باشد .
این را هم بدانید کسانیکه چه از شهر یاسوج و چه از شهر سی سخت الآن در میان گزینه های شهرداری شهر سی سخت هستند و دوره ای شورای شهر بودند و بعد در ادوار دیگر مردم آن ها را پس زدند اگر عملکردی قابل قبول داشتند مردم باز به آنها اعتماد می کردند و آنها رو پس نمیزدند و حال شما بدانید آزموده را دوباره آزمودن خطاست.
به امید آینده ای درخشان برای شهر زیبای سی سخت