جوابیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران و باشت به برخی شایعات فضای مجازی
جوابیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران و باشت به برخی شایعات فضای مجازی
رئیس بنیادمسکن شهرستانهای گچساران و باشت در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در خصوص آسفالتهای حوزه باشت توضییحات خود را ارائه داد.

محمد مراد راغ پور در گفت و گو با پایگاه خبری فریاد جنوب اظهار کرد: اخیرا کلیپی در فضای مجازی در خصوص اقدامات ارزنده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در باشت در فضای مجازی منتشر شده است.
وی بیان کرد: شیطنت‌هایی در فضای مجازی به دنبال زیردسوال بردن زحمات جهادی بنیاد مسکن است.
رئیس بنیاد مسکن گچساران و باشت با اشاره به اینکه پیرو بازدید بعمل آمده باتفاق مدیرکل،معاون عمران روستایی،کارشناس عالی نظارت استان و کارشناسان مربوطه از آسفالت روستاهای باشت تصریح گرد: ،آسفالت معابر فوق از کیفیت مطلوبی برخوردار هست و هیچ گونه مشکلی ندارد.
راغ پور عنوان کرد: در بعضی قسمتها که به اصرار اهالی محترم در جلو منازل یا قسمت اضافی ریخته شده که قطعا جز صورت وضعیت پیمانکار لحاظ نمیشود و مابقی کار پس از تایید شیتهای آزمایشگاهی به پیمانکار پرداخت میگردد و در حالت کلی آسفالت معابر فوق کیفیت مطلوب و قابل قبولی دارد.
نادر گرامی فرماندار باشت نیز اظهار داشت: از آسفالت معابر فوق بازدید بعمل آمد و کیفیت مطلوبی آن مورد تایید است.
وی بیان کرد: به هر حال کار ناظر و دستگاه نظارت دارد در صورت کوتاهی پیمانکار طبق قانون اداره مربوطه با وی برخورد خواهد شد و کسانی که با جو سازی رسانه ای بخواهند عملکرد دولت مردمی و انقلابی را زیر سوال ببرند قطعا برخورد قانوی می شود و در مراجع قضایی پیگیری های لازم انجام خواهد شد.
انتهای پیام/

  • نویسنده : ندا نعمتی
  • منبع خبر : فریاد جنوب