۲۲ اسفند ۹۶ بود که شهردار یاسوج خدم و حشم خود را جمع کرد تا تا تبلیغات رسانه ای کلنگ زنی بزرگترین خیابان شهر یاسوج را به نام خود ثبت کند اما تعدادی از مالکین این معبر که به قول شهردار تقاضای مطالباتشان را داشته اند مانع از انجام مراسم شدند هر چند که مردم […]

۲۲ اسفند ۹۶ بود که شهردار یاسوج خدم و حشم خود را جمع کرد تا تا تبلیغات رسانه ای کلنگ زنی بزرگترین خیابان شهر یاسوج را به نام خود ثبت کند اما تعدادی از مالکین این معبر که به قول شهردار تقاضای مطالباتشان را داشته اند مانع از انجام مراسم شدند هر چند که مردم معتقد بودند که حداقل باید یک متر مربع برای کلنگ زنی را خریداری می کرد و هزینه اش را پرداخت می نمود .

به گزارش فریاد جنوب وبه نقل از صدای دنا ، یک هفته بعد در ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ بار دیگر شهردار شال و کلاه کرد تا بقول خودش به درخواست مالکان این اراضی و جمع زیادی از ساکنین محلات و شهروندان یاسوجی پاسخ مثبت بگوید و عملیات کلنگ زنی را بعد از یک هفته تعویق اجرایی نماید. در آن مراسم شهردار یاسوج از فعالیت ده دستگاه از ماشین آلات راهسازی و حمل خاک شهرداری در اینمعبر خبر داد و معتقد بود که با جدیت کار اجرا خواهد شد.
نستهن مقدم در ۲۲ ابان ماه ۱۳۹۷ در برنامه « شویل دنا » که به صورت مستقیم از شبکه دنا پخش می شد این پروژه را از عمده ترین عملکردهای شهرداری یاسوج عنوان نمود و از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه و بازگشایی این معبر با تعامل با مردم خبر داد.
اما اینک با فرا رسیدن فصل کشت و بعد از بارش بارانهای پاییزی اخبار دریافتی خبرنگار صدای دنا حکایت از کاشت این معبر توسط مالکین دارد. حال باید دید که شهردار یاسوج برای تنها پروژه عمرانی تعریف شده در دوران تصدی شهرداری چه برنامه ای خواهد داشت ؟ آیا منتظر فصل برداشت خواهد ماند . البته این ماجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد مسبوق به سابقه است چرا که نماینده سابق کهگیلویه که از اجرایی شدن پروژه پتروشیمی دهدشت ناامید شده بود پیشنهاد کاشت سیب زمین و پیاز را داده بود و در نهایت از زمین پروژه سیمان سپو هندوانه برداشت شد حال باید منتظر ماند و دید از معبر ۴۵ متری بنسنجان به پل سوم بشار کدام محصول برداشت خواهد شد.