کاهش ۱۵ درصدی نزاع دسته جمعی در کهگیلویه و بویراحمد
کاهش ۱۵ درصدی نزاع دسته جمعی در کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نزاع دسته جمعی در نیمه نخست امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از یاسوج، سردار مصطفایی با اشاره به کاهش نزاع فردی در سطح استان، اظهار کرد: در نیمه نخست امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل در کهگیلویه و بویراحمد نزاع دسته جمعی به میزان ۱۵ درصد و نزاع فردی نیز ۱۲ درصد کاهش داشته که این روند کاهشی در سال‌های گذشته کاملأ مشهود است.

فرمانده ارشد انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در زمینه نزاع دسته‌جمعی در گذشته شرایط نامساعدی داشتیم، عنوان کرد: با مشارکت و همکاری مردم و همچنین نقش آفرینی دستگاه‌های اجرایی متولی هم اکنون از لحاظ فراوانی در رتبه ۳۳ و نرخ در رتبه ۲۹ کشور هستیم و باید این را مد نظر داشت که شرق تهران، غرب تهران و کیش هر کدام نیز به استان‌ها اضافه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در زمینه نزاع دسته جمعی در سطح استان هر ساله کاهش داریم، ابراز کرد: امیدوارم در نیمه دوم امسال و همچنین سال آینده شاهد کاهش ملموس نزاع اعم از دسته جمعی و فردی در این استان باشیم.

رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد کاهش نزاع در استان را حاصل زحمات شبانه روزی دستگاه‌های برنامه ریز و ناشی از ارتقای سطح فرهنگ دانست و افزود: مردمی کردن امنیت در ابعاد مختلف جزو برنامه‌های اولویت دار بوده و در این زمینه تاکنون نتایج خوبی محقق شده است.

مصطفایی خاطرنشان کرد: ضریب بالای امنیت استان مرهون هوشمندانه عمل کردن و نتیجه مدیریت شورای تامین و همکاری، تعامل و همراهی مجموعه دستگاه‌های اجرایی و مردم است.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی