کدامیک راست میگویند،فدراسیون والیبال ،صداوسیمای مرکز استان یاورزش وجوانان  کهگیلویه وبویراحمد/معرفی امثال مهران پاسره  به والیبال ایران/ مسئولان مرتبط ضمن شفاف سازی به سوالات پاسخ دهند
کدامیک راست میگویند،فدراسیون والیبال ،صداوسیمای مرکز استان یاورزش وجوانان  کهگیلویه وبویراحمد/معرفی امثال مهران پاسره  به والیبال ایران/ مسئولان مرتبط ضمن شفاف سازی به سوالات پاسخ دهند
عضو کمیته استعدادیابی گفت؛ واقعاً، واقعاً تیم اعزامی استان کهگیلویه و بویراحمد به این مسابقات ،بسیار، بسیار ضعیف بود و ای کاش مسئولان اجازه نمی دادند این تیم به این مسابقات اعزام می شد ومتعجم چرا اجازه دادند؟ چراکه این بچه ها در این گونه میادین سرخورده می شوند وقتی می بینند که قادر به انجام یک بازی حتی متوسط،نیستند.

در روزهای گذشته خبری با عنوان دعوت از سه نوجوان هم استانی برای اردوی تیم ملی والیبال بر روی خروجی شبکه خبر صداوسیمای مدکز استان کهگیلویه وبویراحمد قرار گرفت و فورا با واکنش بعضی از چهره های شاخص والیبال  مواجه شد،درفضای مجازی پخش این خبر را قرارگرفتن صدا وسیما در بازی های سیاسی آن هم ورزش استان برشمرند .
طی تماس تلفنی خبرنگار پایگاه خبری فریادجنوب با عضو کمیته استعدادیابی و آکادمی تیم های ملی والیبال ایران صحت وسقم این ماجرا را جویا شدیم
قادری گفت: مسئولیت استعدادیابی برای آکادمی تیم های والیبال به استاد مهرگان سپرده شده است وایشان منت نهادند وبرای قسمتی از این کمیته به این حقیر مسئولیت دادند ،استعدایابی خود دارای پروسه بسیار بزرگیست ،تیم ها به دردسر می افتادند وبازیکنان نیز خسته می شدند وبر اساس دستور جناب آقای مهرگان مسئول کمیته آموزش وپژوهش فدراسیون والیبال ،ما بازی ها را نگاه کردیم، نفرات تاپ و اثر گذار را در هر تیم مشخص و بر اساس آن یک بر اساس یک سری  آیتم هایی تست گرفتیم وعملا این شناسایی هیچ ارتباطی به تیم ملی واردوی تیم ملی ندارد

عضو کمیته استعدادیابی گفت؛ واقعاً، واقعاً تیم اعزامی استان کهگیلویه و بویراحمد به این مسابقات ،بسیار، بسیار ضعیف بود و ای کاش مسئولان اجازه نمی دادند این تیم به این مسابقات اعزام می شد ومتعجم چرا اجازه دادند؟ چراکه این بچه ها در این گونه میادین سرخورده می شوند وقتی می بینند که قادر به انجام یک بازی حتی متوسط،نیستند.
قادری گفت: اگر ذخیره دیگر تیم ها را برای این آکادمی می نوشتیم نباید احدی از اعضای تیم والیبال کهگیلویه وبویراحمد را در نظر می گرفتیم و گروهی که تیم کهگیلویه وبویراحمد در آن قرار گرفته بود،گروه ساده ای بود و همه ما شاهد ضعف و بدون برنامه بودن این تیم بودیم.
قادری گفت، اگر درباره  تیم کهگیلویه وبویراحمد حرکتی انجام دادیم، صرفاً به این خاطر بود که این تیم در میادین و استان خود سر خورده نشود .
قادری جهت اثبات ادعای خود دو سوال مطرح کرد وگفت ؛
آیا امکان دارد بازیکنی که به زور می تواند توپ را از روی تور عبور دهد به این این آکادمی دعوت شود؟
از مسئولان می پرسم آیا لیستی به دست شما رسیده است؟
این عضو کمیته استعدادیابی آکادمی تیم های ملی والیبال کشور گفت؛ مسئولان ورزش استان سه بازیکن را به اردوی تیم ملی معرفی وصداوسیما هم به آن پرداخته ،گرچه طی  گفتگو با یکی از کارشناسان صداوسیما آن را قویا تکذیب کردم ،اما بدانید این حرکات ،حرکات خوبی برای ورزش استان نیست و اگر می خواهید به طریقی خودتان را اثبات کنید این راهش نیست.
قادری گفت : شما با عملکردتان این دانش آموزان را در جامعه خود سرخورده خواهید کرد وباید این تیم را برای این مسابقات آماده کردید و لذا از مسئولان استان می خواهم با منطق به این موضوع نگاه کنید .
از آقای بیکران مسئول تیم می خواهم یک فیلم از مسابقه خودشان را در حد پنج دقیقه در اختیار مسئولان استان قرار دهند تا آن وقت قضاوت کنند! آیا بازیکنان تیمی که به سختی توپ را از روی تور عبور می دادند می تواند به این آکادمی دعوت شود؟

قادری در ادامه صحبت های خود گفت : با عملکردتان باعث می شوید که فدراسیون والیبال روی والیبال کهگیلویه و بویراحمد دید ضعیفی داشته باشد .
و من یک سوال از مسئولان ورزش استان دارم به جای پرداختن به مسایل حواشی به این سوال پاسخ دهید، چرا تمام استان های ایران سمینار همسان سازی  آموزش مربیان را برگزار کردند ،جز استان کهگیلویه و بویراحمد؟دلیل چیست؟
اگرخواهان توسعه  والیبال استان هستید به حاشیه ها دامن نزنیدو باید کسانی مثل مهران پاسره رابه والیبال ایران معرفی کنید.
قادری گفت : بازیکنان مطرح را معرفی تا با حضور در یاسوج از آنها تست بگیریم و افرادی که در تست های مربوطه نمره خوبی آوردند رابه  آکادمی معرفی کنیم .
این عضو کمیته استعدادیابی گفت ؛مسئولان ورزشی استان حاشیه ها را تمام کنند، ما هیچ اردوی نداریم و هیچ ضمانتی هم برای معرفی افراد بازیکنان به اردوها نداریم و ذهنیت منفی را از ورزش والیبال کهگیلویه وبویراحمد بویراحمد دور کنید.

سرپرست  موقت هیئت والیبال استان در این خصوص گفت ؛ صحبت های آقای قادری کذب محض است واگر مسئولیتی درخصوص کمیته استعدادیابی دارد نشان دهد

مدیر کل ورزش وجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد،ضمن تقدیر از روشنگری فریادجنوب گفت این تیم اعزامی تیم منتخب استان نبود بلکه تیم شخصی و باشگاه خصوصی آقای بیکران بوده که بدون هماهنگی و با مسوولیت خودش اعزام شده است

 

لذا چند سوال در ذهن مخاطبان متصور می،شود وشایسته است مسئولان مرتبط با آن پاسخ دهند

۱_صداوسیمای مرکز استان بر اساس چه مدرک وسندی اقدام به انتشار این خبر نموده، چراکه اخبار ادارات قطعا یا با مصاحبه ویا مکاتبه مدیران انجام می شود

۲ِعلیرغم انتشار خبر از سوی صداوسیمای مرکز استان وتماس یکی ازخبرنگاران آن مرکز با عضو کمیته استعدادیابی فدراسیون والبیال کشور و تکذیب نمودن خبر، چرا صداوسیما تکذیبه صادر نکرد؟

۳_مدیرکل ورزش وجوانان استان پاسخ دهد که چرا وضعیت هیئت والیبال استان در چنین  شرایط بحرانی به سر می برد وقادر به تعیین وتکلیف این هیئت نیست؟

۴_مدیرکل ورزش پاسخ دهد چراجایگاه والیبال در این استان به حدی تنزل پیدا کند که یک باشگاه خصوصی خودسرانه وبدون هماهنگی اقدام به اعزام تیم به چنین مسابقاتی کند و اگر چنین هست تا هر فردی که خود ادعا وتوان دارد در چنین مسابقات منطقه ای وکشوری حضور پیدا کند

۵_مدیر کل ورزش وجوانان برای یکبار وبرای همیشه وجهت برون رفت وضعیت والیبال استان ,در کمترین زمان ممکن تصمیم قانونی اتخاذ نماید