کرونا در کهگیلویه وبویراحمد می تازد
کرونا در کهگیلویه وبویراحمد می تازد
به گزارش فریادجنوب ؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 166 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 35 نفر مبتلای قطعی و 8 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. در طي چند روز گذشته تعداد موارد بستري در استان افزايش يافته است كه نگران كننده مي باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 452 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 2 بیمار در استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش فریادجنوب ؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 166 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 35 نفر مبتلای قطعی و 8 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. در طی چند روز گذشته تعداد موارد بستری در استان افزایش یافته است که نگران کننده می باشد.

وی اذعان داشت:  تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 25193 مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از 1306 نمونه نمونه دریافت شده که حدود 7 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مربوط به بویراحمد، گچساران و کهگیلویه و بقیه در سایر شهرستان های استان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: خیز این بیماری به کسی رحم نخواهد کرد و همه سنین را با علائم متفاوتی درگیر میکند.

دکتر یزدان پناه خاطر نشان کرد: مردم صبر پیشه کنند و به علت خستگی ناشی از بیماری، رعایت دستورالعمل های را فراموش نکرده و به آنها پایبند باشند و برای حفظ سلامت  خود و دیگران تلاش نمایند