کرونا ۸۶۰ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را عزادار کرد
کرونا ۸۶۰ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را عزادار کرد

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ٨۶٠ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند. به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ٨۶٠ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۶۱۱ بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که ۲۷۰ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۴۹ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهارکرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۶۲۴۹۰ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی تصریح کرد: از ۱۰۲۶ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۴۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران بود.

یزدان‌پناه عنوان کرد: روند افزایش موارد مثبت در شهرستان بویراحمد نگران کننده  و قابل توجه(حدود ۵٠ درصد)می باشد و اگر رعایت کامل محدودیت ها و دستورالعمل های بهداشتی انجام نگیرد طی هفته های آینده شاهد مرگ و میرهای فراوانی در این شهرستان خواهیم بود .

وی ادامه داد: همچنین از ۶۷۹ نمونه رپید تست ۱۸‌ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های بویراحمد،کهگیلویه و دنا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از مردم خواهش می‌کنیم دستورالعمل های بهداشتی را جدی گرفته و مروج آن باشند. اگر هر کس به سهم خود به توصیه های بهداشتی عمل کند می‌توانیم کمک به کنترل نسبی کرونا و جلوگیری از انتشار این بیماری ویروسی کنیم.

 

  • نویسنده : فاطمه رسول زاده دیل
  • منبع خبر : ایسنا