کشف بیش از 259 کیلو تریاک در یاسوج
کشف بیش از 259 کیلو تریاک در یاسوج

پایگاه خبری فریاد جنوب/ فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف 259 کیلو و 500 گرم تریاک از یک دستگاه خودروی سمند در محور بابامیدان – یاسوج خبر داد. سردار مهدی انصاری، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان، موضوع به […]

پایگاه خبری فریاد جنوب/ فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف 259 کیلو و 500 گرم تریاک از یک دستگاه خودروی سمند در محور بابامیدان – یاسوج خبر داد.

سردار مهدی انصاری، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی حین انجام تور ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری محور بابامیدان به یاسوج به 3 دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه خودروی پژو 405 و 2 دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند و به آنان دستور توقف دادند.

سردار انصاری تصریح کرد: رانندگان با بی توجهی به دستور پلیس با سرعت زیاد از محل فرار کردند که پس از هشدارهای مکرر و طی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها، خودروها متوقف و در بررسی مأموران مشخص شد خودروی پژو 405 و یکی از خودروهای سمند اسکورت کننده مواد مخدر و مأموران در بازرسی از یکی دیگر از خودروهای سمند 259 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و ضبط و رانندگان خودروها را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

  • نویسنده : رضا قهرمانی فر
  • منبع خبر : آخرین خبر