کشف ۱۴ کیسه زغال چوب قاچاق | کشف یک دستگاه ردیاب غیرمجاز | کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دستگیری سارق در کهگیلویه
کشف ۱۴ کیسه زغال چوب قاچاق | کشف یک دستگاه ردیاب غیرمجاز | کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دستگیری سارق در کهگیلویه
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۱۴ گونی زغال چوب قاچاق، کشف یک دستگاه ردیاب غیرمجاز و کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سرهنگ سید محمد موسوی در این باره اظهار کرد: ماموران بخش انتظامی چاروسا شهرستان کهگیلویه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۴ گونی زغال چوب قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: باتوجه به اهمیت حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب این منابع توسط سودجویان مبارزه و برخورد قانونی و جدی با این اخلالگران در دستور کار می‌باشد و شهروندان می‌توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف یک دستگاه ردیاب غیر مجاز در شهرستان کهگیلویه

سرهنگ سید محمد موسوی همچنین اظهار کرد: ماموران انتظامی بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با رعایت حقوق شهروندی در بازرسی از خودروی مذکور یک عدد ردیاب غیر مجاز کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه، تصریح کرد: در این راستا تعداد سه نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

دستگیری سارق و کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه همچنین از دستگیری یک نفر سارق و کشف یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی، افزود: ماموران پاسگاه انتظامی راک شهرستان کهگیلویه حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه و استعلام از سامانه پلیس آگاهی متوجه شدند که موتور سیکلت مورد نظر دارای سابقه سرقت از یکی شهرستان‌های همجوار بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و موتورسیکلت مسروقه به مالباخته تحویل داده شد.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب