کلینیک جراحی محدود سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدافتتاح شد
کلینیک جراحی محدود سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدافتتاح شد

به گزارش فریادجنوب ، عصر امروز در آئینی با حضور معاونان استاندار، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی کلینیک جراحی محدود سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: عملیات اجرایی کلینیک جراحی محدود […]

به گزارش فریادجنوب ، عصر امروز در آئینی با حضور معاونان استاندار، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی کلینیک جراحی محدود سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: عملیات اجرایی کلینیک جراحی محدود سپاه فتح در سال ۸۹ در ۶ طبقه آغاز شد.

سرهنگ حمید خرمدل افزود: این کلینک مجهز به ۱۰ تختخواب بستری و جراحی، داندانپزشکی، آندوسکوپی، آزمایشگاه و …است که امیدوارم خدمات دهی آن رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه مجهز ترین دستگاه‌های روز کشور در آزمایشگاه این مرکز راه اندازی می‌شود، ادامه داد: خدمات در کلینیک جراحی محدود سپاه فتح مختص بسیجیان و پاسداران نبوده بلکه آماده خدمات دهی به عموم مردم است.

در این نشست از اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، داود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، خادم مدیرعامل شرکت گاز، مقدم شهردار یاسوج و برخی از فرمانده هان سپاه فتح به دلیل تلاش برای راه اندازی کلینیک جراحی محدود سپاه فتح تجلیل شد.