کمک ۱۰ میلیون ریالی امام جمعه محترم پاتاوه به نیازمندان روستای گریوه بخش پاتاوه
کمک ۱۰ میلیون ریالی امام جمعه محترم پاتاوه به نیازمندان روستای گریوه بخش پاتاوه

امام جمعه پاتاوه بیش از ده میلیون ریال کارت هدیه در بازدید از روستای محروم گریوه بخش پاتاوه اهداء کردند. به گزارش خبرجنوب :درادامه سلسله برنامه های دهگردشی وسرکشی امام جمعه پاتاوه از نیازمندان در سطح روستاهای بخش پاتاوه اینبار قرعه به نام روستای محروم گریوه در بهرامبیگی درده کیلیومتری شهر پاتاوه افتاد ودربیستمین روز […]

امام جمعه پاتاوه بیش از ده میلیون ریال کارت هدیه در بازدید از روستای محروم گریوه بخش پاتاوه اهداء کردند.

به گزارش خبرجنوب :درادامه سلسله برنامه های دهگردشی وسرکشی امام جمعه پاتاوه از نیازمندان در سطح روستاهای بخش پاتاوه اینبار قرعه به نام روستای محروم گریوه در بهرامبیگی درده کیلیومتری شهر پاتاوه افتاد ودربیستمین روز از اردیبهشت ماه1400ودر 27 امین روز از ماه مبارک رمضان ،با حضور در روستای مردم محروم که در زلزله سال1399دچار خسارت شده بودند، پس از شنیدن مشکلات آنان با پیگیری آب آشامیدنی مردم این روستا وانعکاس به مسئولین ذیربط، طی دیدار چهره به چهره ومراجعه به منازل فقرای آبرومند بیش از ده میلیون ریال کارت هدیه اهداء نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین سید رحمت الله سیادت ،در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی ستاد در این خصوص گفت :

مشارکت در این امر خیر هرچند با پرداخت مبالغ اندک، می تواند آثار مخرب ناشی از شیوع کروناو زلزله سال گذشته بر معیشت و اقتصاد خانواده ها را کاهش دهد.

امام جمعه پاتاوه با این عمل خداپسندانه خود خیرین ومسئولین شهرستان واستان را جهت بررسی مشکلات وکمک به مردم این روستا در این شرایط بحرانی کرونا دعوت نمودند.

لازم به ذکر است از بدو ورود امام جمعه محترم به بخش پاتاوه تاکنون در مدت کوتاه 8 ماه ،به جزء سبد کالا و…بیش ازیک میلیاردو پانصدمیلیون ریال وجه نقدر درقالب کارت هدیه در بازدید خود از روستاهای بخش به نیازمندان اهداء نموده اند.

  • نویسنده : امیدعلی بهمن یار