کهگیلویه وبویراحمدی هاخوش حساب ترین مشتریان بانک مهر ایران
کهگیلویه وبویراحمدی هاخوش حساب ترین مشتریان بانک مهر ایران

مدیر امور شعب بانک مهر ایران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بانک مهر ایران بانک نوپا و نوجوان است، عنوان کرد: طی ۱۲ سال خدمت روز به روز شاهد پویایی این بانک بودیم به نحوی که با توجه به عملکرد بانک از سوی مقامات دولت و نظام مورد تقدیر قرار گرفتیم. به گزارش فریاد […]

مدیر امور شعب بانک مهر ایران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بانک مهر ایران بانک نوپا و نوجوان است، عنوان کرد: طی ۱۲ سال خدمت روز به روز شاهد پویایی این بانک بودیم به نحوی که با توجه به عملکرد بانک از سوی مقامات دولت و نظام مورد تقدیر قرار گرفتیم.

به گزارش فریاد جنوب ازیاسوج ، الماس مجیدی در نشست خبری عصر امروز با گرامیداشت سالروز تاسیس بانک مهر ایران به سیاست‌های این بانک اشاره کرد و گفت: بانک مهر ایران ۱۲ سال پیش با سیاست ایجاد اشتغال، اعطای تسهیلات به افراد کم بضاعت و پرداخت تسهیلات ازدواج و اشتغال خانگی و … تسهیلات کم‌درآمد اعطا می‌کند.

وی با اشاره به پیشگامی بانک در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه گفت: بانک مهر ایران متولی طرح‌های اشتغال‌زائی بنیاد برکت در مناطق محروم چاروسا، لوداب، قلعه رئیسی است که در همین راستا ۶۰۸ فقره تسهیلات بنیاد برکت از سوی امور شعب این بانک پرداخت شد.

وی به پرداخت تسهیلات ازدواج از سوی این بانک به زوج‌های جوان اشاره کرد و یادآور شد: یک هزار و ۸۰۰ فقره تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان پرداخت شده، ضمن اینکه اولین بانکی بودیم که وام ۳۰ میلیونی زوج‌های جوان را پرداخت کردیم.
مجیدی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه سومی بانک مهر ایران در نظام بانکداری اسلامی جهان خبر داد و گفت: رتبه اول بانکداری اسلامی ایران متعلق به این بانک است.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کهگیلویه و بویراحمد به اقدام خداپسندانه این بانک در راستای کمک به بیماران سرطانی، زنان سرپرست خانوار، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اشاره کرد و اظهار داشت: در طرح همیاران مهر برخی از مبالغ کمک شده از سوی کارکنان شعب است و مبلغ دیگری توسط مردم هبه شده که تاکنون یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در این طرح کمک شده که یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون در موارد ذکر شده هزینه شده یا در شرف هزینه شدن است.

مجیدی با اشاره به توزیع این میزان کمک جمع‌آوری شده در طرح همیاران مهر با نظارت دستگاه‌ها گفت: در این زمینه هم رتبه خوبی در سطح کشور داریم.

وی در ادامه به سپرده‌گذاری ۱۵۲ هزار نفر در این بانک اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی سامانه و حذف سیستم کاغذی با راه‌اندازی این سامانه دیگر اقدام خوب بانک است که در شاخص سامانه میعاد استان ششم کشور هستیم.

وی ادامه داد: در سال جاری ۱۶ هزار تسهیلات بانکی و ۱۲هزار و ۲۳۲ میلیون ریال تسهیلات به صورت قرص الحسنه پرداخت شده است، ضمن اینکه منابع مردم در این بانک ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد بوده که بالاترین نسبت کشور متعلق به استان است.
وی از خوش‌حسابی مردم در پرداخت اقساط تسهیلات اعطای خبر داد و عنوان کرد: از مجموع ۴ هزار میلیارد وام پرداخت شده دو میلیارد تومان مطالبات داریم که نشان می‌دهد مردم اقساط خود را به موقع پرداخت می‌کنند.

وی ضمن اشاره به تسهیلات پرداختی بانک مهر ایران به مددجویان امداد گفت:۳۲۰ میلیون تومان در حوزه بهزیستی پرداختی داشتیم که پرداختی در این حوزه ۱۰۰ درصد بوده است.

وی به کمک ۸۳۵ میلیون تومان به زندان‌های استان خبر داد و گفت: پرداختی بانک به صندوق امداد ولایت در سال گذشته ۴ هزار و ۴۶۹ فقره بوده که بالاترین سهم پرداختی را داشته‌ایم و سال جاری ۵ هزار فقره تسهیلات صندوق ولایت پرداخت شده است