کهگیلویه وبویراحمد شعر بازباران با تصادف راسرود/۱۰۴مصدوم در دو روز بارانی
کهگیلویه وبویراحمد شعر بازباران با تصادف راسرود/۱۰۴مصدوم در دو روز بارانی

در دو روز بارانی کهگیلویه و بویراحمد در این هفته ۴۸فقره تصادف به وقع پیوست که ۱۰۴ مصدوم برجای گذاشت که ۸۵ مصدوم این تصادفات برای درمان به بیمارستان ها منتقل شده اند. به گزارش فریاد جنوب ؛ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از وقوع ۴۸ فقره تصادف با ۱۰۴ […]

در دو روز بارانی کهگیلویه و بویراحمد در این هفته ۴۸فقره تصادف به وقع پیوست که ۱۰۴ مصدوم برجای گذاشت که ۸۵ مصدوم این تصادفات برای درمان به بیمارستان ها منتقل شده اند.

به گزارش فریاد جنوب ؛ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از وقوع ۴۸ فقره تصادف با ۱۰۴ مصدوم طی ۴۸ ساعت در استان خبر داد.

جلال پورانفرد ظهر یکشنبه افزود: با وقوع این تصادفات و تماس با مرکز فوریت های پزشکی در استان، پوشش خدمات رسانی به ۱۰۴ مصدوم ناشی از تصادفات روزهای جمعه و شنبه در استان انجام شد.

پورانفرد با بیان اینکه ۸۵ نفر از ۱۰۴ مصدوم تصادفات ۴۸ ساعت در روزهای جمعه و شنبه به بیمارستان های استان منتقل شدند، تصریح کرد: همچنین ۱۹ مصدوم نیز در این حوادث به شکل سرپایی درمان شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت پزشکی استان‌ با اشاره به حادثه رانندگی منجر به فوت در محور شادگان- باشت، ابراز داشت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.