کوهپیمایی کارکنان آبفای کهگیلویه‌وبویراحمد به مناسبت روز جهانی کارگر
کوهپیمایی کارکنان آبفای کهگیلویه‌وبویراحمد به مناسبت روز جهانی کارگر

    جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان حرکت خود را از ساعت ۶ صبح و از روستای دهنو آغاز و پس از کوه‌پیمایی ۶ کیلومتری به مطقه تنگ انجیری رسیده و مسیر برگشت را از ارتفاعات مشرف بر منطقه دهنو انتخاب کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاباستان کهگیلویه و […]

 

 

جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان حرکت خود را از ساعت ۶ صبح و از روستای دهنو آغاز و پس از کوه‌پیمایی ۶ کیلومتری به مطقه تنگ انجیری رسیده و مسیر برگشت را از ارتفاعات مشرف بر منطقه دهنو انتخاب کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاباستان کهگیلویه و بویراحمد سیدمسعود موسوی‌منشاز انجام برنامه کوه‌پیمای جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاباستان به مناسبت روز کارگرخبر داد.

مسول تربیت بدنی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد بااشاره به اینکه این کوه پیماییبه مناسبت بزرگداشت روز جهانی کارگر انجام گرفت، اظهار کرد: از جمعی از کارکنانشرکت آب و فاضلاب استان صبح امروزو با سرقدمی علی حاتمی ازکوهنوردان شاخص استان انجام شد.

وی عنوان کرد: جمعی از کارکنانشرکت آب و فاضلاب استان حرکت خود را ازساعت۶ صبح و ازروستای دهنو آغازوپس از کوه‌پیمایی ۶ کیلومتری به مطقه تنگ انجیری رسیده و مسیر برگشت را ازارتفاعات مشرفبر منطقه دهنو انتخاب کردند.

مسئول تربیت بدنی شرکت آبفای استان یادآورشد:تیم کوهنوردیشرکت آب و فاضلاب استان درسال جاری صعود به کوه های مختلف استان را دربرنامه خود دارد.