کیک های آلوده به کهگیلویه و بویراحمد رسید/روایت یکی از مخاطبین فریادجنوب در شهر یاسوج از کیک های آلوده
کیک های آلوده به کهگیلویه و بویراحمد رسید/روایت یکی از مخاطبین فریادجنوب در شهر یاسوج از کیک های آلوده

بر اساس گزارش‌ها کیک های آلوده به قرص در مدارس مناطقی از کهگیلویه و بویراحمد مشاهده شده و زنگ خطری برای دانش آموزان است. پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ،یکی از مخاطبین این پایگاه خبری با ارسال عکسی به این پایگاه خبری از وجود کیک آلوده به قرص در شهر […]

بر اساس گزارش‌ها کیک های آلوده به قرص در مدارس مناطقی از کهگیلویه و بویراحمد مشاهده شده و زنگ خطری برای دانش آموزان است.

پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ،یکی از مخاطبین این پایگاه خبری با ارسال عکسی به این پایگاه خبری از وجود کیک آلوده به قرص در شهر یاسوج خبر داد وگفت

دیروز حدودا ساعت پنچ نیم خانم و دوتا فرزندم به سوپرمارکت سرکوچه برای خرید مراجعه کردند بعد خرید و مراجعه به خونه در یکی از شکلات‌ها(شیرین عسل نانی) متوجه یک قرص شدیم که سریع با 110 و 115 تماس گرفتم و شکلات(شیرین عسل ) را که قرص در آن جا سازی بود جهت ازمایش تحویل عوامل مدیریت بحران علوم پزشکی دادم و این مورد را در کلانتری دوازده صورتجلسه نمودم

بر اساس گزارش دریافتی از چرام نیزرییس اداره آموزش و پرورش چرام از مشاهده کیک آلوده به قرص در یکی از مدارس شهر سرفاریاب خبر داد.

صدرالله عزیزی گفت: صبح امروز کارشناس بهداشت این اداره در بازدید از مدرسه ابتدایی ۱۷شهریور از این موضوع مطلع شد.

وی محل خرید کیک آلوده به قرص را خارج ازمدرسه عنوان و اظهارداشت: تحقیقات بیشتر ادامه دارد.

عزیزی گفت:دستورلازم به مدیران مدارس و دانش اموزان در این باره داده شده است.

پیشتر فرماندار بهمئی هم از گزارش و مشاهده کیک‌های آلوده به قرص در یکی از مدارس دخترانه راهنمایی این شهرستان خبر داده بود.

حکمت اله سنایی شنبه شب با تایید این خبر به در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفته بود که  امروز صبح یکی از دانش آموزان با خرید کیک از بوفه مدرسه متوجه وجود قرص در کیک شد.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی و واکنش سریع آموزش و پرورش کیک های آلوده از بوفه مدرسه دخترانه شهر لیکک جمع آوری شد.

سنایی اظهار داشت: بوفه مدرسه ، کیک های آلوده را از یکی از صنوف شهر لیکک خریداری کرده بود.

وی افزود: یا مراجعه مسئولان آموزش و پرورش و کارشناسان شبکه بهداشت،چهار کارتن ازکیک های آلوده از مغازه های سطح شهر لیکک جمع آوری شد.

سنایی تصریح کرد: تاکنون هیچ گونه خبری از مسمومیت دانش آموزان براثر مصرف کیک های آلوده به قرص گزارش نشده است.

به گزارش فریاد جنوب، انتظار می رود فروشگاه‌های این شهرستان اقدام به تهیه محصولات مورد نیاز از مراکز پخش معتبر و شرکت های پخش مجوزدار کنند.

فروشگاه‌های مواد غذایی، هنگام خرید محصولات اقدام به دریافت فاکتور کنند تا در صورت هرگونه محصول غذایی مشکل دار و غیرمجاز پاسخگو باشند وشهروندان در زمان خرید به تاریخ تولید، انقضا، علامت استاندارد و سالم بودن شکل ظاهری محصولات و محتویات آن دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، به شبکه و درمان اطلاع دهند