گام دیگری در راه پیروزی/نقش دوم خردادی‌ها در حماسه اسفند /اصلاحات لنده به اردوگاه سردار هاشمی پور پیوستند+تصاویر واقعی
گام دیگری در راه پیروزی/نقش دوم خردادی‌ها در حماسه اسفند /اصلاحات لنده به اردوگاه سردار هاشمی پور پیوستند+تصاویر واقعی

به گزارش فریاد جنوب، جمعی از اصلاح طلبان لنده به میزبانی خانواده دکتر ضرغامی به حمایت از سردار هاشمی پور به پا خاستند. در ادامه اعلام همبستگی اصلاح طلبان نقاط مختلف حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ این بار لنده شهر اولین ها حماسه باشکوه دیگری رقم و به پیروزی سوم اسفند پیوند زد. خانواده دکتر ضرغامی […]

به گزارش فریاد جنوب، جمعی از اصلاح طلبان لنده به میزبانی خانواده دکتر ضرغامی به حمایت از سردار هاشمی پور به پا خاستند.

در ادامه اعلام همبستگی اصلاح طلبان نقاط مختلف حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ این بار لنده شهر اولین ها حماسه باشکوه دیگری رقم و به پیروزی سوم اسفند پیوند زد.

خانواده دکتر ضرغامی میزبان این نشست بودند.

هاشمی پور در این همایش اظهار داشت: التماس به مردم و به زحمت انداختن آنها چه معنی دارد اجازه دهید مردم  سرنوشتشان را خود را انتخاب کنند.

وی در بیان چرایی ورود به کارزار انتخابات در این دوره گفت: بنده بارها اعلام کردم دنبال القاب و عناوین و قدرت طلبی نبودم چیزی که بنده را وادار کرد اولا تجربه گرانبهایی بود که در ۳۷ سال در ابعاد و عرصه های گوناگون به برکت خون شهدا از جمله شهید ضرغامی بدست آورده بودم .بعد از ۳۵ سال خدمت به جای اینکه مانند دیگران میرفتم زندگی می کردم آمدم در دریای کینه و بغض که هر روز موشک ها شلیک می کنند غرق شدم اما به عشق خدمت به مردم تا آخرین نفس کار می کنم. عشق و علاقه که به مردم داشتم حیفم آمد شاید میلیارها تومان هزینه شد تا این تجربه را کسب کردم در دریای حسادت اگر بسوزم خاکستر شوم و بر باد دهند برای کارهای بزرگ حرکت می کنم.

همیشه از نمایندگان ادوار تشکر کردم هیچ وقت مزاحمشان نشدم کمک کردم یاورشان بودم حال که به توفیق الهی هر دو برادر در کنار یکدیگر در دور اول قرار گرفتیم مردم سرنوشت خود را رقم زدند و از صندوق حقیر بیرون امدم در چهار سال ضمن اینکه این عزیز با تجربه سناتور کهگیلویه تبریک خشک و خالی نگفت درخواست کمک داشتم (چون نیاز به کمک انسانهای مجرب علمی دانشگاهی نخبگان سیاسی و اقتصادی دارم) یک قدم حاضر نشدند در این کارها بردارند و حتی برایم موانع درست کردند مزاحم شدند ولی چون نیت پاک بود خدای متعال کمک کرد و کارهای اساسی کلید خورد.

حیفم آمد که این طرحهای بزرگ متوقف شوند چون در کمیسیون اثرگذار بودم یقین دارم اگر نباشم تعطیل می شوند.

.