گزارش تصویری از اعزام نمادین رزمندگان به جهبه جنگ درشهرستان لنده
گزارش تصویری از اعزام نمادین رزمندگان به جهبه جنگ درشهرستان لنده

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب، اعزام نمادین رزمندگان به جبهه جنگ به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط گروه جهادی شهید رجایی باحمایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مشارکت سپاه پاسداران در شهرستان لنده برگزارشد. سرهنگ روح الله ویسی فرمانده ناحیه سپاه  شهرستان لنده گفت:با توجه به اینکه تقریبا همه جوانان و نوجوانان آن روز‌های پر […]

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب، اعزام نمادین رزمندگان به جبهه جنگ به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط گروه جهادی شهید رجایی باحمایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مشارکت سپاه پاسداران در شهرستان لنده برگزارشد.

سرهنگ روح الله ویسی فرمانده ناحیه سپاه  شهرستان لنده گفت:با توجه به اینکه تقریبا همه جوانان و نوجوانان آن روز‌های پر شکوه را ندیده و شوق و نشاط رزمندگان را برای اعزام به مناطق جنگی از نزدیک لمس نکرده اند، این اقدام نمادین گوشه‌ای از جلوه‌های زیبای ایثار و شهادت را برای آنان مجسم کرد.

 

درادامه مسئول نهاد آبادانی وپیشرفت شهرستان لنده عنوان کرد:در هفته دفاع مقدس با اعزام نمادین رزمندگان به جبهه یاد و خاطره ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دیار کهگیلویه وبویر احمد را زنده کرد.

مراد مرادی پور افزود:هدف از اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی مختلف در هفته دفاع مقدس انتقال تبین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به نسل‌ نوجوان وجوان است.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب