گزارش تصویری از ملاقات مردمی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در روز های دوشنبه هر هفته
گزارش تصویری از ملاقات مردمی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در روز های دوشنبه هر هفته
به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ملاقات عمومی مردم استان با حضور مدیرکل، معاون فنی و معاون حفاظت وامور اراضی اداره کل صبح امروز در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

دیدار چهره به چهره مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با مردم در راستای رسیدگی به مشکلات مردم از دیگر برنامه های هفتگی این اداره کل بود.

در این دیدار جاوید بخت مدیرکل منابع طبیعی استان افزود؛در سیستم ادارات دولتی روزهای دوشنبه هر هفته را روز ارباب رجوع گذاشته اند، که هدف از این کار! ارباب رجوع بتواند از نزدیک مسائل و مشکلات خود را با مدیرکل و معاون مربوطه اداره بیان و پیگیری نمایید.

وی گفت؛اکثر ارباب رجوع های اداره منابع‌طبیعی وآبخیزداری جوامع محلی می باشد که ممکن است از روستا هاو شهرستان های تابعه چندین کیلومتر راه آمده باشند اللخصوص با این وضعیت معیشتی مردم که ایاب و ذهاب برای آنها مشکلات فراوانی در پی دارد.
مدیرکل منابع طبیعی واخیزداری بیان کرد؛در همین راستا برای تسریع در بررسی و پیگیری درخواست‌های ارباب رجوع ، اینجانب همراه با معاونت فنی و معاون حفاظت و امور اراضی و در بعضی از موارد که نیاز به روسای ادارات ستادی این اداره کل باشد .در سالن جلسات در خدمت ارباب رجویان محترم هستیم.

  • نویسنده : ندا نعمتی