تبریک روز علوم آزمایشگاهی توسط مدیر امور آزمایشگاههای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
تبریک روز علوم آزمایشگاهی توسط مدیر امور آزمایشگاههای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ، قاسم قلم فرسا مدیر امورآزمایشگاههای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج طی مصاحبه ای با این پایگاه خبری سی ام فروردین روز بزرگداشت حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی را تبریک گفت گفت: ۳۰ فروردین هر سال که مصادف با تولد حکیم اسماعیل جرجانی می باشد بعنوان روز […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ، قاسم قلم فرسا مدیر امورآزمایشگاههای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج طی مصاحبه ای با این پایگاه خبری سی ام فروردین روز بزرگداشت حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی را تبریک گفت گفت:

۳۰ فروردین هر سال که مصادف با تولد حکیم اسماعیل جرجانی می باشد بعنوان روز ملی علوم آزمایشگاهی تعیین شده تا در این روز بتوانیم یادی از این سفید پوشان بی ادعا داشته باشیم. مجموعه بهداشت و درمان دارای زیرگروههای متعدد می باشد که همه این اعضا در همکاری و هماهنگی با هم موجب حفظ سلامت و تندرستی جوامع می شوند. یک گروه از این خدمت گزاران در عرصه سلامت پرسنل آزمایشگاههای سراسر کشور می باشند که همیشه دوشادوش با بقیه اعضا از جان و دل مایه می گذراند. شیوع ویروس کووید-۱۹ (کرونا) در دنیا و همچین کشور ما نقش این گروه از تلاش گران را بیشتر نمایان کرد. گروهی که در خط مقدم داوطلب شدند تا حتی با بهای جانشان از بیماران مبتلا به این ویروس نمونه گیری کنند و نمونه های گرفته شده را به آزمایشگاه بفرستند و در آزمایشگاهها فرزندان این مرز و بوم جانانه و شبانه روز برای تشخیص این ویروس مرگبار مرزهای ایثار را جابجا کردند. بر خود فرض می دانم از کلیه همکاران آزمایشگاهی سراسر استان تشکر و قدردانی ویژه داشته باشم و بگویم که اجر این فداکاری هایتان در خاطره ملت جاودانه خواهد ماند. همچنین لازم می دانم گوشه ای از مطالبات برحق این پرسنل خدوم را جهت پیگیری مسئولین ذیربط بیان کنم.
۱- اجرای قانون بهره وری همانند سایر پرسنل بیمارستان برای همکاران آزمایشگاهی

۲- برقراری سختی کار ۱۰۰ درصد

۳- تخصیص شماره نظام آزمایشگاهی و عضویت در سازمان نظام پزشکی

دکتر قاسم قلم فرسا
مدیر امورآزمایشگاههای معاونت درمان
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج