یادداشت ارسالی-آقای استاندار عاجزانه تقاضا داریم به داد روستای باستانی تلخسرو برسید
یادداشت ارسالی-آقای استاندار عاجزانه تقاضا داریم به داد روستای باستانی تلخسرو برسید

 برادر ارجمند جناب آقای دکتر احمدی استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد باسلام و احترام و آرزوی توفیق الهی برای جنابعالی و همکاران محترمتان در دستگاه های اجرایی؛ احتراما به استحضار عالی میرساند؛ این چند سطرمرقومه؛ داستان زندگی مردمی زجردیده اما صبور ساکن روستای تل خسرو خاص از توابع شهرستان بویراحمد؛ که امید است با […]

 برادر ارجمند جناب آقای دکتر احمدی

استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد

باسلام و احترام و آرزوی توفیق الهی برای جنابعالی و همکاران محترمتان در دستگاه های اجرایی؛ احتراما به استحضار عالی میرساند؛ این چند سطرمرقومه؛ داستان زندگی مردمی زجردیده اما صبور ساکن روستای تل خسرو خاص از توابع شهرستان بویراحمد؛ که امید است با بذل عنایات حضرتعالی و نظر مساعد سایر مسئولین استانی و شهرستانی از این فلاکت رهایی یابند و توجهات حضرتعالی به این سکنه؛ زمینه باقیات صالحاتی برای شما باشد. اما غرض از نگارش این سطور این است که؛ با توجه به تبعیض های ناروا که منجر به از بین رفتن عدالت و ضایع شدن حقوق مردم محروم و رنج کشیده روستای تل خسرو گردیده است، نظر حضرتعالی و دیگر مسئولان را ؛ جهت احیاء حقوق و برپایی عدالت به نکات ذیل جلب می نماییم. لذا انتظار می رود مورد اهتمام جدی قرار گیرد.
جناب آقای دکتر احمدی؛ محضر حضرتعالی معروض می داریم، روستای تل خسرو خاص به عنوان نزدیک ترین روستای شهرستان بویراحمد ، به رغم برخورداری از منابع طبیعی، از مشکلات و تنگناهایی رنج می برد که ضرورت دارد با سیاست گزاری؛ برنامه ریزی بهنگام و تخصیص منابع مالی، به سمت آبادانی رهنمون شود. روستای باستانی تل خسرو در محرومیت و نبود امکانات به سر می برد. به رغم آنکه خدمات نظام مقدس اسلامی، غبار محرومیت دوران رژیم منحوس پهلوی را زدوده است ، اما روستای تل خسرو از قافله پیشرفت دور مانده و نیازهای مردم شریف این دیار بی پاسخ مانده است. هم اکنون مشکلات متعددی از قبیل؛ کمبود آب شرب بهداشتی در روستا؛ نبود امکانات آموزشی؛ نبودامکانات بهداشتی و درمانی؛ بیکاری جوانان؛ به خصوص اغلب تحصیلکردگان؛ نبود اماکن و تجهیزات فرهنگی، ورزشی و تفریحی؛ نداشتن طرح هادی روستایی در بعضی نقاط و ده ها مشکل ریز و درشت دیگرِ زیرساختی و زیربنایی، مردم شریف این خطه را با نگرانی مواجه ساخته است این روستا با قدمتی ۳۰۰۰ساله زمانی اولین شهر بود
به داد این محرومان برسید. لذا خواهش و استدعای بسیارعاجزانه اهالی این روستا از حضرتعالی و دیگر مسئولان عزیز استان و شهرستان این است در اسرع وقت تدابیر و تمهیداتی را برای رهایی مردم محروم این روستا از این وضعیت اسفبار اتخاذ نمایید ؛ امید است که شاهد هر چه بیشترتحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی در سایه مقام عظمای ولایت و دولت کریمه باشیم.
جناب آقای استاندار، عاجزانه ازشما تقاضا داریم زمینه ی اعزام کارشناسانی از طرف حضرتعالی به این روستا فراهم آید تا با بازدید میدانی و ارائه گزارش مأموریت ، شما از وضعیت روستا بیشتر و بهتر مطلع شوید ، شما نقطه ی عطفی و شروع مبارک و تازه ای بر این داستان غم انگیز باشید. امید است با تلاش مجدانه حضرتعالی که مسلما مرضی رضای حق تعالی نیز هست ؛ شاهد استیفای حقوق اهالی این روستا باشیم.
در پایان نیز لازم است این نکته را یادآور شویم که مردم روستای تل خسرو فقط و فقط از سر دین به دیار و سرزمین مادریشان، کمر همت بسته اند و با توکل به خداوند متعال در میدان عمل آماده اند تا به یاری مسئولین بشتابند و سیر آبادانی و سازندگی دیار خویش را تسریع و تسهیل بخشند. اما این انتظار را از مسئولین خدوم کشور، استان و شهرستان دارند که آنها نیز دست همکاری و مساعدت به سوی ما دراز کنند تا این موجب دلگرمی این مردم بزرگ و سرافراز شود و کام مردم به برکت این پیشرفت ها وآبادانی ها شیرین گردد.
جناب آقای استاندار؛ دستان ما منتظر دستان شماست و چشمهایمان به راه روشن آینده. منتظریم تا شمیم مرکب نامه ی پاسختان را استشمام کنیم و این موجبات دلگرمی ما شود برای رفتن به سوی فردایی بهتر.

پیشاپیش از توجه و عنایت حضرتعالی سپاسگزاری میشود و توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال مسألت می نماییم.

سعید رودشتیان
عضو شورای اسلامی تلخسرو