یادواره سردار شهید پاسدار احمد پرندوار در روستای دم تنگ سپو برگزار شد
یادواره سردار شهید پاسدار احمد پرندوار در روستای دم تنگ سپو برگزار شد
یادواره سردار شهید پاسدار احمد پرندوار به همت پایگاه بسیج امام سجاد (ع)حومه شرق کهگیلویه و با حضور خانواده های معظم شهداء، مسئولین پایگاه بسیج، بسیجیان، پیشکسوتان دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم شهید پرور روستای دم تنگ سپو در زادگاه شهید پرندوار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، یادواره سردار شهید پاسدار احمد پرندوار به همت پایگاه بسیج امام سجاد (ع)حومه شرق کهگیلویه و با حضور خانواده های معظم شهداء، مسئولین پایگاه بسیج، بسیجیان، پیشکسوتان دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم شهید پرور روستای دم تنگ سپو و حومه شرق کهگیلویه در زادگاه شهید پرندوار برگزار شد.

سردار پاسدار شهید احمد پرند‌وار در شهر دهدشت متولد شد و بیستم تیرماه ۱۳۶۴ در سن ۲۳ سالگی در پاسگاه بیات، بر اثر ترکش و قطع دو پا به شهادت رسید.

نام شهید: احمد پرندوار
نام پدر: محمد
تاریخ تولد: ۱۳۴۱
محل تولد: تنگ سپو
تاریخ شهادت: ۶۴/۴/۲۰
محل شهادت: پاسگاه زید
زیارتگاه : روستای تنگ سپو

برشی از وصیتنامه سردار شهید احمد پرندوار

بسمه تعالى

با درود بر امام عزیزمان و رهبر مستضعفان جهان و قلب تپنده امت مسلمان ایران و با سلام بر شهیدان راه حق و حقیقت از هابیل تا سالار شهیدان حسین (ع) و تمامى شهداى عاشوراى عصر ما از شهیدان ۱۵ خرداد تا شهداى جنگ تحمیلى که در این زمان به نداى «هل من ناصر ینصرنى» حسین زمان خمینى بت شکن لبیک گفته و با شهادت خود افشاگر چهره یزیدیان زمان براى نسلهاى آینده مشق و الگو شدند.

سفارش بنده حقیر : از فعالیت در مسجد غفلت نورزید که حضور در مسجد و در بین برادران واقعا پاک و صدیق و خالص باعث مى شود روحى تازه در چهره ها بدمد و انسان را از غرور و بلند پروازى به پائین بیاورد.

نصیحتم از برادران تنى و دینى و از کلیه اقوامان نسبى و سببى این است که اگر شهید شدم جاى نگرانى نیست چرا چون مردانه در میدان جنگ رزمیدم.

با درود بر پدران و مادران که تحمل داغ فرزندان خود را دارند.

پدر و مادر عزیزم : شما حق بسیار بزرگى بر گردن بنده دارید که نتوانستم به خوبى انجام وظیفه کنم و امیدوارم که اگر تا الان نتوانستم جبران کنم به بزرگوارى خودتان ببخشید.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب