یا علی گفتند و عشق آغاز شد
یا علی گفتند و عشق آغاز شد
شورای رسانه‌ای سردار حاج عدل هاشمی‌پور نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، طی پیامی از حماسه همدلی و اجتماع باشکوه ایل بزرگ طیبی در حمایت از سردار سازندگی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، شورای رسانه‌ای سردار حاج عدل هاشمی‌پور نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، طی پیامی از حماسه همدلی و اجتماع باشکوه ایل بزرگ طیبی در حمایت از سردار سازندگی تشکر و قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است؛

بنام خدا
«یاعلی گفتند و عشق آغاز شد…»
مولا علی(ع)؛
هرکس که فرمانروایی یابد، خود را بر دیگران ترجیح دهد و هرکه خودکامگی پیشه کند، در گرداب نابودی درافتد و هرکه با مردم مشورت کند، در اندیشه آنان شرکت جوید.
امروز دیارِ سیاستمداران و نام آورانِ ایل سترگ طیبی در اجتماعی با شکوه و آگاهانه، نمایشی از اقتدار و شعور را به نمایش گذاشتند. از طایفه، تیره، خانواده و افراد خاص، روشنفکران و خوش اندیشانِ بزرگ سرزمینم، گرد هم آمدند تا مشاورانِ صدیق جریان تحولگرایی و یاوران توسعه و تعالی کهگیلویه بزرگ باشند.

امروز مردمی که 4 سال سوء مدیریت و بی تدبیری نماینده را سدی در مقابل جوانگرایی و نخبه گزینی تجربه کرده بودند، برای تغییر و بازگشت از این ذلت، متحد و منسجم با فرزند همیشه سربلند خود و سردار دوران جهاد و سازندگی به شور نشستند تا هم پیمان با مقام عظمای ولایت و رهبری، حماسه ای در دل محرومیت ها بیافرینند.

اندیشه کردند که باید عزت را همچون گذشته در فعال شدن معادن، احداث کتابخانه و خوابگاه شبانه روزی، تأمین گاز و آب، بهداست و درمان، جاده و التزام به نظام و انقلاب ببینند.
دانشگاهیان و علما در کنار بزرگان و جوانان، و همگی همراه بانوانِ غیور و شرافتمند، «همایش همدلی و هم اندیشی» را با نطق هایی از نوع تحول گرایی و روش هایی از دگراندیشی آغاز نمودند و بازگشت که نه، بلکه باورِ به تعالیِ خواستن را تحکیم بخشیدند.

مطالبه گران از دردهای کهنه ای گفتند که 20 سال از یک جریان بر آنها وارد و از یک زبان به آنها دروغ گفته بودند. سخنوران از ملامت هایی گفتند که نتیجۀ 20 سال عقده گشایی بود. مدعوین و هم اندیشان چاروسایی آمده بودند تا از 20 سال وعده های منفعت طلبانه و ادعاهای مستبدانه پرده بردارند و نمایش اعتماد و اعتقاد به سختکوش ترین منادی خدمت و سازندگی را به نمایش درآورند.

اگر امروز اصیل ترین ایل کهگیلویه بزرگ در فضایی بزرگتر از باور و خردِ متحجرانۀ کسانی گِرد هم آمده بودند که هیچگاه نخواستند اتحاد بین الطوایف و انسجام خردمندانِ کهگیلویۀ بزرگ تحقق یابد، در حقیقت پیامی است به ایلات و طوایف دیگر شهرستانهای چهارگانه که شناخت پیشه کنند و همگرایی را عینیت ببخشند تا مدعیان سناتورساز بفهمند که به نام عزت، چه ذلتها که تحمیل کردند و به نام مردم، چه خدمت ها که به خانواده هایشان ادا نمودند.

فراموش نمی کنیم که در تمامی مناسبات اجتماعی و معادلات سیاسی و دینی کشورمان، مردم کهگیلویه بزرگ، هیچگاه رقیب همدیگر و به طمع سهم خواهی، نبودند. بلکه این سوداگرانِ سیاسی باز و اغواگرانِ فکر و فرهنگ مردم بودند که دوئیت و تفارق را با چهره ای به ظاهر دلسوزانه ترویج داده و هر بار، بذر کینه و تفرقه را در پوشش ثلاث و بویراحمد، طیبی و بهمئی، سادات و غیر سادات، اصلاح طلبِ طیبی و اصلاح طلبِ بویراحمد و دهها حیلت دیگر، بارور می کردند و نانش را می خوردند.

اینک، اندیشه ورزانِ طیبی، صفحۀ ننگینِ عزت ستیزی را به درایت پاک کردند و با قلبی آکنده از مهر و فکری سرشار از تدبیر، هم نشین با «مهندس عدل هاشمی پور» تابلوی تحول گرایی را به نقش پیروزی درآوردند.

یک ایل نشستند و حماسۀ پرواز تا آرمانهای جوانان خود را به آهنگِ شعور، همسان نمودند و گامی استوار برای آبادانی و رفع محدویت ها در مسیر اسفند 1402 گذاشتند. یقیناً این چراغ روشن را در بلندای کهگیلویه بزرگ، پایدار و منور نگه می داریم و دگر بار، اسیر ظلمت ها نشویم و از فضلیت ها دور نمانیم.

بر این فهم و فرزانگی، بر این رسم و مردانگی، بر این درک و آقاییِ مردم چاروسا و ایل فهیم و والامقام طیبی، سلحشوران عرصه های مهم انقلاب و یاوران واقعی امام و رهبری باید درود فرستاد و دست تعظیم بر سینه نهاده و بر آستان شان بوسۀ افتخار زد.

همچنین از تمامی عزیزانی که از مدتها قبل با دوراندیشی و بزرگ منشی در تدارک این نشستِ صمیمی و هم اندیشی خردورزانه بودند و امروز چاروسا را دورازه تسخیر بهارستان در اسفند 1402 کردند، سپاسگزاریم.

انشاءالله که هم نشینی سرنوشت ساز مردم روشن ضمیرِ ایلِ ارزشمند طیبی، کلید موفقیت و پیروزی مهندس عدل هاشمی پور در انتخابات 1402 خواهد بود.

«شورای رسانه»