یک بام ودوهوای استاندار کهگیلویه وبویراحمد
یک بام ودوهوای استاندار کهگیلویه وبویراحمد
فریادجنوب : استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آخرین اظهارات خود در نشست روز معلم تاکید کرده که دولت برای تغییر مدیران از افراد بیرون از دولت فرمان نمی پذیرد، بدون هیچ گونه سوگیری سیاسی مخالفان و موافقان احمدزاده به فراست میدانستند این جملات استاندار خطاب به دو منتخب مردم یعنی تاج گردون و بهرامی می باشد.

فریادجنوب : استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آخرین اظهارات خود در نشست روز معلم تاکید کرده که دولت برای تغییر مدیران از افراد بیرون از دولت فرمان نمی پذیرد، بدون هیچ گونه سوگیری سیاسی مخالفان و موافقان احمدزاده به فراست میدانستند این جملات استاندار خطاب به دو منتخب مردم یعنی تاج گردون و بهرامی می باشد.

نگاهی به انتصابات و لیست مشاوران استاندار و رفتار و عملکردشان و سوابقشان حاکی از آن استان است که استان در این سه سال عملا وارد بن بست مدیریتی شد.

 

آنگاه که با آوردن عزت خواه و سبحانی نیرو های نزدیک به روشنفکر عملا آموزش و پرورش مورد تاخت و تاز قرار گرفت، موارد زیادی از تبعیض ها در نقل و انتقالات، اهدای تسهیلات و تصدی مناصب صورت گرفت، اداره کل صمت توسط روزبهان عنصر نزدیک به روشنفکر نیز وضعیت بهتری نسبت به آموزش و پرورش نداشت، حضور واعظی نزدیک به موحد سبب فاجعه مدیریتی شد و در سال ۱۴۰۱ به اساس سندی که در این رسانه انتشار یافت عملا ۵۹ میلیارد از تسهیلات مشاغل خانگی بازگشت خورد. در اداره کل محیط زیست وابسته به روشنفکر وضعیت نیز شرایط به مراتب بدتر از این بود به گونه ای که فقط در سال ۱۴۰۲ چهار پلنگ در مناطق گناوه لری، تنگ مهریان و خائیز کهگیلویه تلف شد، در اداره کل منابع طبیعی و دوران مدیریت جاوید بخت نزدیک به موحد بلوط های استان بیشترین خسارات را از پروانه جوانه خوار خورد، استخدام های شرکت برق، شرکت گاز و پتروشیمی های گچساران و دهدشت اغلب با توصیه های نمایندگان صورت گرفت.

 

این موارد فقط تعداد انگشت شماری از مسائلی مدیریتی بود که بواسطه نزدیکی استاندار به نمایندگان استان صورت گرفت و امروز شخص احمدزاده تاکید می کند دولت به توصیه های بیرون از دولت عمل نمی کند عملا تداعی گر یک سیاست [ یک بام و دوهوا] است‌.

 

صحبت های اخیر احمد زاده در حالی صورت گرفته است که شخص رئیس جمهور در نشست یا فرمانداران، استانداران و وزرا بارها بر تعامل مثبت با نمایندگان تاکید کرده حتی اگر آن نماینده همسو با دولت نباشد.

 

جناب آقای احمد زاده! منتخبین مردم در کار و مدیریت شما دخالت نمی کنند اما به شرطی که خود از حامیان دولت از نخبگان و افراد شایسته استفاده کنید، چگونه انتظار دارید با این حکم‌های مشاوری که برای عده ای افراد فاقد روزومه و صفر کیلومتر یا تفکرات فرسوده ای در دولت احمدی نژاد که سال‌ها امتحان خود را با نمره مردودی در آموزش و پرورش استان پس داده اند بسپارید و ما رسانه ها، مردم و منتخبین سکوت کنند؟!

چرا در گذشته تا با مهلت نقد تفکرات همسوی خودتان و دخالت شان در انتصابات فرا میرسید، میگفتید نظر مشورتی هست در حالی از دو سال پیش همه میدانستند فلان اداره سهم فلان نماینده هست و فلان دستگاه سهم فلانی است! و بعد از انتصاب نیز نوع انتشار و عامل انتشار و تشویق و تحسین ها نشان میداد کار از دخالت گذشته و خود نمایندگان خود انتصاب میکنند! آیا میتوانید مدعی شوید برای انتصاب معاون سیاسی و معاون امور عمرانی استاندار با آقایان موحد و روشنفکر فرمان پذیری صورت نگرفت؟!

 

مشاوران شما کسانی هستند که بدون رعایت اصول و قواعد و سلسه مراتب در استانداری تنها هنرشان انتشار لیست مدیرانی ست که قرار است عزل و نصب شوند در حقیقت استانداری امروز مصداق جمله معروف [کر کدخدا دختر کدبانو]شده است.

 

جناب استاندار، وقتی در این بزنگاه حساس منابع و فرصت‌ها با افراد ناتوان سپرده شده است و وقتی مشاوران شما را افراد تهی از علم و اندیشه و کارنامه و تجربه پر کرده اند چگونه انتظار دارید مردم خارج از دولت نسبت به انحرافات واکنش نشان ندهند؟ جناب آقای احمدزاده در لیست جذب شده نیروی های خدماتی وزارت کشور آیا عدالت شد؟ آیا در استخدام ۱۰ نفر طرح شهید زین الدین، شما و معاون توسعه و منابع استانداری با مساوات و عدالت برخورد کردید؟ یا فرمان پروپاگاندی قدرتمند اصول گریان ر اطلاعت امر کردید؟ جناب استاندار دلسوز انقلابی با این همه تبعیض ها و سیاسی بازی در خلوت به فکر فرو رفته اید!؟

 

القصه صحبت ما این است، منتخبین مردم با هر دین و جریانی نمایندگان همین مردمی هستند که شما و همه جریان اصول گرایان آنها را ولی نعمتان انقلاب میدانند، بخشی از همین مردم به آقایان بهرامی و تاج گردون رای داده اند و انتظار دارند با تعامل مثبت و اثرگذار شما به سیستم مدیریتی استان ساماندهی شود، در نهایت مردم نباید احساس کنند شخص اول دولت در استان این روزها مشغول سیاسی بازی شده و از وظایف اولیه دولت به دور افتاده است./افتو نیوز