یک خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی نشست خبری معترضان تاجگردون را به چالش کشید
یک خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی نشست خبری معترضان تاجگردون را به چالش کشید

فریادجنوب- علیبازی در این نشست با برشمردن اثرات غلامرضا تاجگردون بر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاجگردون بخش زیادی از استان محروم کهگیلویه و بویراحمد را از محرومیت مطلق نجات داد یک خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی نشست خبری علیرضا زاکانی و تعدادی دیگر از نمایندگان مجلس یازدهم را برای دقایقی به چالش کشید نشست خبری […]

فریادجنوب- علیبازی در این نشست با برشمردن اثرات غلامرضا تاجگردون بر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاجگردون بخش زیادی از استان محروم کهگیلویه و بویراحمد را از محرومیت مطلق نجات داد
یک خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی نشست خبری علیرضا زاکانی و تعدادی دیگر از نمایندگان مجلس یازدهم را برای دقایقی به چالش کشید

نشست خبری نماینده مردم قم و شیراز و اراک با تعدادی دیگر از نمایندگان مجلس با موضوع بررسی ادله و مستندات رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در حالی در خبرگزاری مهر برگزار شد که این نشست شدیدا تحت تأثیر حضور دکتر عادل علیبازی مدیر سایت «خبردنا» قرار گرفت

بر اساس مشاهدات دریافتی از پخش زنده لایو اینستاگرام علیرضا زاکانی نماینده مجلس شورای اسلامی این خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی اظهارات و مستندات ارائه شده علیه نماینده گچساران و باشت را به چالش کشید.

علیبازی در این نشست با برشمردن اثرات غلامرضا تاجگردون بر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاجگردون بخش زیادی از استان محروم کهگیلویه و بویراحمد را از محرومیت مطلق نجات داد.

وی با رد اظهارات علیرضا زاکانی علیه غلامرضا تاجگردون اظهار کرد: مستندات شما بی اساس است و این مدارک توسط سیدقدرت حسینی بحرینی به شما داده شده است.

علیبازی با خطاب قراردادن همه نمایندگان حاضر در این کنفرانس ادامه داد همه مستندات شما مانند فتوشاپ اینستاگرام خواهر آقای تاجگردون غیرواقعی است و شما را سرکار گذاشته اند.

مدیر سایت خبری «خبردنا» در ادامه افزود اگر تاجگردون که به قول شما بالغ بر ۳۰ سال است در مناصب مهم و رتبه اول کشوری حضور دارند و همه نهادهای نظارتی و اطلاعاتی را به قول شما نمایندگان معترض دور زده است باید فاتحه این کشور را خواند.

وی با غیرواقعی خواندن مستندات ارائه شده توسط نمایندگان معترض به اعتبارنامه نماینده گچساران و باشت تأکید کرد این کپی ها و مدارکی که در دست دارید توسط یکی از رقبای شکست خورده غلامرضا تاجگردون به نام سیدقدرت حسینی بحرینی به شما داده است و شما سر کار هستید.

این خبرنگار هم استانی برای دقایقی نشست خبری نمایندگان معترض به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون را شدیدا به چالش کشید.

وی خطاب به آقای کریمی گفت: شما در شهرداری اراک دارای مشکلاتی بودید و تصویب اعتبارنامه شما خود محل سوال است.

یادآور می شود عادل علیبازی از نخستین کسانی بوده است که در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به راه اندازی سایت خبری کرد.
علیبازی مدیرمسئول سایت خبری «خبردنا» و‌پایگاه خبری سابق «عصردنا» بعنوان یکی از پربازدیدترین سایتهای خبری استانی در کشور بوده است.
این فعال سیاسی و اجتماعی جزو نخستین فعالان عرصه خبر در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد بوده است که باب نقد و انتقاد را در رسانه های محلی این استان پایه گذاری کرد.
وی از معدود خبرنگاران در کشور است که در هر سه حوزه یعنی دولت،مجلس و قوه قضائیه خبرنگار بوده است.

  • منبع خبر : بازتاب دنا