یک نــــــــــــه‌ ی قاطع
یک نــــــــــــه‌ ی قاطع
مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه‌ بزرگ تصمیم خود مبنی بر خروج از این دور باطل را گرفته و به دو دهه انحصار و ریشخند در روز ۱۱ اسفند «نـــــــه» بزرگ را بطور مستند به تقویم سیاسی خود تقدیم می‌کند.

پایگاه خبری تحلیلی فـــریاد جنوب؛ یادداشت میلاد رخ افروز | مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه‌ بزرگ تصمیم خود مبنی بر خروج از این دور باطل را گرفته و به دو دهه انحصار و ریشخند در روز ۱۱ اسفند «نـــــــه» بزرگ را بطور مستند به تقویم سیاسی خود تقدیم می‌کند.

دیوار 20ساله‌ی منطقِ مشمئزکننده‌ی «بی خمونه یا ن؟» را با هم بر می‌چینیم و با اتحاد توأم با سعه‌صدر مسیر توسعه‌ی پایدار کهگیلویه‌ شمول را بنیاد می‌نهیم.

تجربه‌ی 5دوره اعتماد صادقانه در آن شرایط فوق‌العاده خوب کشور برای اثبات صداقت در برادری و توانمندی‌های فردی و سیاسی بس و زمان، زمانِ درس گرفتن و وقت بکارگیری تجارب رسیده است.

امروز جوان کهگیلویه‌ای از پرتو تحصیل علم، رشد معرفت و همین تجربیات از دو قطبی‌هایِ عمداً ساخته‌ شده به دست بشر عبور کرده و امروز هر جوان در این جغرافیا خود یک تحلیلگر سیاست و حربه‌ شناسی حاذق است.

پس امروز ما جوانان کهگیلویه‌ای در ظل توجهات خداوندی و همین اندوخته‌ها، هستیم که شیرازه‌ی انتخابات را از ابتدای راه ک همانا؛ تحقیق(شناسایی)، تبلیغ و انتخاب هستند، می‌چینیم.

لذا به عرض کاندیداهای محترم و تیم‌های رسانه‌ای آنها میرسانیم که آنچه ما جوانان نخبه در سیاست و فرهنگ این شهرستان برای پرزنت خود (کاندید) از شما انتظار داریم به شرح ذیل است؛

رأساً؛ ( 1 ) آنچه را در گذشته در تمام مناسبِ در دست، با هر کمیت و کیفیتی انجام داده‌اید، به تفصیل برای آگاهی بیشتر و رفع ابهامات موجود تشریح کنید.

( 2 ) آنچه را در قالب طرح، لوایح و نقشه‌ی راه، برایِ پیگیری بعد از رسیدن به منصبِ نمایندگی جامعه‌ی کهگیلویه‌ در بهارستان، آماده کرده‌اید با تحلیل از توجیه داشتن آن برای ما جوانان این شهرستان پرده بردارید.

فرعاً؛ ( 3 ) از کاندیداهایِ محترم خواهشمندیم علت یا علل وعده‌هایِ داده شده و کلنگ‌های به زمین خورده ولی به ثمر ننشسته را نیز برای ما جوانان سوخته در نکرده‌هایِ گذشته‌گان و دلسوز به حال آینده‌ی نیامده‌ی این دیار، روشن فرمائید.

آنچه که مطالعه کردید از سری یادداشت‌های ارسالی مخاطبین این پایگاه خبری است و انتشار آن به معنای تایید یا رد آن نیست. شما هم می‌توانید با ارسال مطلب خود، این یادداشا را تایید یا نقد کنید.