یک کهگیلویه وبویراحمدی مدیر کل حراست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایرشد
یک کهگیلویه وبویراحمدی مدیر کل حراست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایرشد
بیت اله برقراری با تقدیر از زحمات رضا ذاکری مدیرکل پیشین حراست صندوق، از خداوند متعال برای محمد بهور سرپرست حراست صندوق آرزوی توفیق در عمل به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و آرمانهای مقدس نظام اسلامی کرد.

به گزارش فریادجنوب  وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حراست صندوق با حضور بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق، سید احمد هاشمی مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعضای هیئت مدیره صندوق، مشاورین، معاونین و مدیران ستادی و استانی برگزار شد.

مدیرعامل صندوق ضمن ارائه گزارش کوتاهی از اقدامات صندوق در سطح استانها درخصوص مهمترین برنامه جاری صندوق که ثبت نام بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی است، اظهار داشت: موج حضور مادران روستایی هر روز درحال افزایش است و امیدواریم تا آخرین روز مهلت ثبت نام که آخر فروردین ماه ۱۴۰۳ می باشد بتوانیم به بالاترین سطح ثبت نام را داشته باشیم.

برقراری با تأکید بر میزان رشد قابل توجه تولیدات فولاد در مجتمع فولاد خراسان و افزایش اعضای جدید در صندوق، گفت: صندوق به هیچ عنوان بنگاه داری نمی کند و تمام تلاش خود را معطوف به سهام داری و افزایش سود سپرده های خود قرار داده است چرا که برنامه های جاری و آتی صندوق منطبق بر برنامه راهبردی ۵ ساله است.

وی افزایش ۴۱ درصدی عضویت بانوان در صندوق را محصول تلاش صندوق و حمایت های دولت سیزدهم عنوان کرده و بیان داشت: حضور جوانان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سطوح مختلف کارکنان صندوق بر مبنای گردش نخبگانی صندوق تاکنون نتایج بسیار قابل توجهی داشته است.

مدیرعامل صندوق تعامل با نهادهای نظارتی را یکی از مهمترین ظرفیت های صندوق درقبال حمایت و نگهداری از امانت کشاورزان، روستائیان و عشایر شریف کشور دانست و افزود: تلاش ما در تمامی فرآیندهای صندوق حضور واحدهای نظارتی و حراستی برای مقابله با ریشه های فساد و حفظ بیت المال است.

وی به نقش ویژه و حساس حراست در سازمان اشاره کرده و گفت: حضور حراست در راستای نیل به اهداف راهبردی و عملیاتی مجموعه سازمان است.

بیت اله برقراری با تقدیر از زحمات رضا ذاکری مدیرکل پیشین حراست صندوق، از خداوند متعال برای محمد بهور سرپرست حراست صندوق آرزوی توفیق در عمل به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و آرمانهای مقدس نظام اسلامی کرد.

سید احمد هاشمی مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: یکی از پایه های اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در انتشار اخبار امیدوارکننده و ارتقاء سرمایه اجتماعی سالهای اخیر، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر است.

رئیس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در صندوق، بیان داشت: بعد از عملیات غرورآفرین و حماسه ساز “وعده صادق” بایستی با نهایت هوشیاری و آگاهی کامل از میدان در مقابل تهدیدات و آسیب های احتمالی، ابتکار عمل را به دست بگیریم.

سید احمد هاشمی به شعار سال جدید اشاره کرده و اظهار داشت: مردمی ترین مجموعه های کشور صندوق ها هستند که در مشارکت آحاد مردم در جهش تولید بسیار توانمند هستند.

وی از زحمات ارزشمند رضا ذاکری مدیرکل پیشین حراست صندوق در انجام وظایف سازمانی و ایفای نقش موثر در تحقق اجرای برنامه‌ها و اهداف مرکز حراست وزارت  در سال ۱۴۰۲، برای محمد بهور سرپرست حراست صندوق در حفظ بیت المال و صیانت از دارایی های ارزشمند انسانی و مادی آرزوی توفیق نمود.

پایگاه خبری فریاد جنوب انتخاب شایسته وحکیمانه برادر عزیزمان جناب اقای محمد بهور را به این مهم تبریک عرض نموده وامید می رود همچون گذشته در این مسئولیت موفق ومویدباشد