۱۲ هکتار از اراضی ملی در منطقه دیل آزادسازی شد
۱۲ هکتار از اراضی ملی در منطقه دیل آزادسازی شد

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب: دکتر حسن نگین تاجی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم  از شروع مرحله چهارم حرکت جهادی رفع تصرف از انفال در استان خبر داد و اظهار داشت:  تصرف انفال، موضوعی که بسیاری از مردم علاوه برآن مسئولان را نگران کرده است. وی افزود: حرکت جهادی رو به جلویی که […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب: دکتر حسن نگین تاجی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم  از شروع مرحله چهارم حرکت جهادی رفع تصرف از انفال در استان خبر داد و اظهار داشت:  تصرف انفال، موضوعی که بسیاری از مردم علاوه برآن مسئولان را نگران کرده است.
وی افزود: حرکت جهادی رو به جلویی که از تنگه ی مهریان یاسوج با حضور مقامات ارشد قضایی استان آغاز شد و تاکنون با قاطعیت مقام ارشد قضایی استان ،تداوم یافته است.
شاید آن روزها اقدام دستگاه قضایی در تنگه ی مهریان را یک حرکت نمادین قلمداد  می‌کردند اما اکنون با استمرار آن دور چهارم آن در شهرستان گچساران آغاز شده است.
مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آغاز مرحله چهارم این حرکت جهادی اظهار کرد: در این مرحله با ورود قاطع دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان گچساران، رفع تصرفات دور چهارم آغاز شده است.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرحله چهارم رفع تصرفات و قطع دست اندازی ها به انفال و اراضی ملی را  که باید عموم مردم از آنها استفاده کنند، با شدت و قدرت ادامه  خواهیم داد.
نگین تاجی با اشاره به این که شهرستان گچساران  پس از شهرستان دنا پیشتاز در این موضوع است، افزود: در روز گذشته با ورود مستقیم دادستان و اقدامات موثر و میدانی مسوولین شرکت آب منطقه ای استان و نیروی مقتدر انتظامی، قریب ۱۲ هکتار از اراضی ملی در منطقه دیل آزاد سازی گردیده است.
وی در ادامه بیان داشت: مرحله چهارم مرحله ی حساسی است و درهمه ی نقاط استان با حضور دادستان ها و به صورت قاطع و علمی ، برنامه ریزی شده و با محوریت عدالت و قانون، نسبت به رفع تصرفات اقدام خواهند کرد.